س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:08

هیچ مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در پاوه مشاهده نشده است/تعطیلی قهوه خانه ها و مراکز ورزشی

هیچ مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در پاوه مشاهده نشده است/تعطیلی قهوه خانه ها و مراکز ورزشی

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در واکنش به شایعه سازان اعلام کرد تا این لحظه هیچ گونه فرد مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در شهرستان پاوه مشاهده نشده است. دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با بیان اینکه  هیچ فرد مبتلا و یا مشکوک […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در واکنش به شایعه سازان اعلام کرد تا این لحظه هیچ گونه فرد مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در شهرستان پاوه مشاهده نشده است.


دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با بیان اینکه  هیچ فرد مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا(کوئید۹۹) در شهرستان پاوه مشاهده نشده است گفت :در جلسه ای که با کار گروه سلامت شهرستان داشتیم نزدیک به یک هزار نفر را به عنوان سفیر سلامت انتخاب کرده ایم که آموزش های لازم را جهت پیشگیری این بیماری به مردم ارائه دهند.

وی افزود : اگر فردی مشکوک به مشکلات تنفسی و تب و لرز و…باشد آزمایشات اولیه را در بیمارستان پاوه انجام میدهیم و جواب آزمایش را به دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام میکنیم اگر فرد مشکوک به بیماری بود با هماهنگی دانشگاه به بیمارستان گلستان که به بیماران کرونایی در استان تعلق گرفته اعزام خواهیم کرد.

دکتر جهانبخش ولدبیگی در پاسخ به سوال خبرنگار سلام پاوه مبنی بر اقدامات شبکه بهداشت در جهت مقابله احتمالی با این بیماری چه بوده است افزود:که امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به این نتیجه رسیدیم که تا اطلاع ثانوی تمام سالن های ورزشی تعطیل شود همچنین در جلسه ای که با مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه داشتیم به ایشان اعلام شد که باید با چه موادی و چه میزانی اقدام به گند زدایی کلاس و محیط مدارس انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ادامه داد و گفت : در جلسه ای که امروز در استان با حضور فرمانداری و دادستان و استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در استانداری انجام شد تصمیم بر آن گرفتند که تمامی قهوه خانه های استان تا اطلاع ثانوی بسته شود. (پلمپ نشود بلکه همان مکان با وجود قلیان ها بسته شوند). که این امر در شهرستان روانسر توسط آقای مصطفایی فرماندار محترم و دادستان انجام شده و در شهرستان پاوه نیز منتظر دستور آقای ایده پور هستیم تا تمامی قهوه خانه های شهرستان با موافقت دادستان محترم بسته شود.

دکتر ولدبیگی ضمن تشکر از همکاری مردم و اصحاب رسانه گفت :مردم عزیز توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و در اماکن شلوغ حضور پیدا نکنند اگر مورد مشکوک و یا مبتلا در شهرستان داشته باشیم حتما دانشگاه علوم پزشکی استان با هماهنگی مراجع ذیل ربط به مردم اطلاع خواهند داد.

گفتنی است پیش از این شایعات بسیاری در خصوص گسترش و مبتلا شدن چندین شهروند به ویروس کرونا در محافل و فضای مجازی شنیده می شد که این مصاحبه تمامی این شایعات را تکذیب کرد.

یک پاسخ برای “هیچ مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در پاوه مشاهده نشده است/تعطیلی قهوه خانه ها و مراکز ورزشی

  • ناشناس در تاریخ اسفند 6, 1398 گفت:

    سلام میخواستم بدونم باچه امکاناتی تشخیص میدین طرف کرونا داره کیت تشخیص کرونا دردسترس هربیمارستانی نیس وازقم واراک نمونه به تهران میفرستن تا اونجا تشخیص بدن بیمار به کرونا الوده شده یانه