ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 05:42

پیگیری مشکلات آزمایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی نودشه/وعده مدیر شبکه بهداشت برای حل مشکل

پیگیری مشکلات آزمایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی نودشه/وعده مدیر شبکه بهداشت برای حل مشکل

به گزارش سلام پاوه:در پی گلایه مندی های مردم و هم چنین انتقادات ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه ی نودشه در نماز جمعه ی هفته ی گذشته در خصوص مشکلات آزمایشگاه مرکز درمانی نودشه بخشدار نوسود این موضوع را پیگیری کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:یونس جهانبانی که در نماز جمعه هفته گذشته […]

به گزارش سلام پاوه:در پی گلایه مندی های مردم و هم چنین انتقادات ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه ی نودشه در نماز جمعه ی هفته ی گذشته در خصوص مشکلات آزمایشگاه مرکز درمانی نودشه بخشدار نوسود این موضوع را پیگیری کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:یونس جهانبانی که در نماز جمعه هفته گذشته درد دل شهروندان را در خصوص کمبودهای موجود در مرکز بهداشتی – درمانی شهر نودشه از نزدیک شنیده بود روز گدشته در نشستی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه این موضوع را پیگیری کرد.

 

وی در این جلسه توضیحاتی در خصوص ضرورت توجه ویژه به مرکز بهداشت و درمان نودشه با توجه به خدمات مردم این شهر در دوران هشت ساله ی دفاع مقدس و هم چنین محروم بودن آن بیان کرد.

 

جهانبانی از مسئول بهداشت و درمان شهرستان خواست به صورت عاجل موضوع کمبودهای موجود در آزمایشگاه مرکز نودشه را مرتغع نماید.

 

دکتر ولدبیگی نیز ضمن قدردانی از بخشدار نوسود به دلیل پیگیری های چند هفته ی گذشته در خصوص مرکز بهداشتی – درمانی نودشه دلیل موضوعات پیش آمده را در قسمت آزمایشگاه فنی دانسته و قول مساعد داد که طی چند روز آینده کمبودهای مذکور کاملاً مرتفع و تجهیزات لازم و مورد درخواست در این مرکز نصب گردد.

 

گفتنی مشکل این آزمایشگاه در نودشه از طریق تماس شهروندان چندین بار در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه منعکس شده بود که امیدواریم مسئول شبکه بهداشت و درمان عملا اقدام به رفع این مشکل نماید.

3 پاسخ برای “پیگیری مشکلات آزمایشگاه مرکز بهداشتی – درمانی نودشه/وعده مدیر شبکه بهداشت برای حل مشکل

  • علی در تاریخ بهمن 24, 1398 گفت:

    متاسفانه باید بگماین بهداری ۴۲ساله تغییری نکرده یک دستگاه رادیولوژی کوچک برای دندان ۶ملیون قیمت دارد ولی سالهای سال برای یه عکس کوچک از دندان . مردم نودشه باید بروند پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 21, 1398 گفت:

    مگر مسئول شبکه نباید خودش آگاه باشد به مسائل یا مسئول بهداری نودشه نباید پیگیر باشد چرا وظایفشان را به درستی انجام نمی دهند یک دستگاه برای آزمایشگاه ۵ هزار نفر جمعیت چه نیازی به این همه خواهش و تمنا دارد این دستگاه را می توان در عرض یک روز تهیه کرد اگر بودجه ندارید یک روز در نماز جمعه از مردم درخواست کمک کن ببین فوری هزینه را تامین نمی کنند تا کی سهل انگاری مردم گرفتار هستند

  • ناشناس در تاریخ بهمن 21, 1398 گفت:

    دکتر ولدبیگی هر وقت تونست ازمایشگاه بهداری رو سروسامان بده حتما بعدش مال نودشه رو انجام میده