د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:16

دختر از تداوم مردم داری پدر مرحوم گفت/اولین یادگاری “مرحوم سابقی “در پاوه افتتاح شد

دختر از تداوم مردم داری پدر مرحوم گفت/اولین یادگاری “مرحوم سابقی “در پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : ساختمان پزشکی قانونی پاوه سرانجام با همتی بلند توسط خانواده مرحوم دکتر سابقی و پس از دو سال کلنگ زنی سرانجام افتتاح شد. در آئین افتتاح این پروژه خانم دکتر پانیذ سابقی دختر ارشد مرحوم سابقی در سخنانی که بصورت متن نوشته بود از تکلیف بازماندگان این چهره سرشناس و […]

به گزارش سلام پاوه : ساختمان پزشکی قانونی پاوه سرانجام با همتی بلند توسط خانواده مرحوم دکتر سابقی و پس از دو سال کلنگ زنی سرانجام افتتاح شد.

در آئین افتتاح این پروژه خانم دکتر پانیذ سابقی دختر ارشد مرحوم سابقی در سخنانی که بصورت متن نوشته بود از تکلیف بازماندگان این چهره سرشناس و تداوم اهداف والای پدرشان از جمله مردمداری ، حق مداری ، قانونمداری ، عشق به خاک و مهین و مقدسات کشورمان گفت وی دلنوشته زیبایی را قرائت کرد و در آن گفت :

بنام طبیب مطلق

او که دلهای آشفته و بیمارمان را به یک توانای او سپرده ایم و به یاد انسانهای پاک و وارسته ای که خاک را برای رضای حق به افلاک پیوند داده اند و دستان پاک و سخاوتمندشان التیام بخش جسم خسته و دردمند خلق الله است.

خدای را سپاسگزارم که آرزو و تلاش بزرگمردی قانونمند و طبیبی حاذق به ثمر نشست تا در شهر و دیارش طبابت و قانون در امتزاجی زیبا مسیر رسیدن به عدالت و انصاف را شاهد باشد.

هر چند جسم نازنینش دیگر در میان ما نیست اما اهداف بزرگش ارجحترین میراث او و مهمترین تکلیف بازماندگانش در اجرای اهداف والایش خواهد بود.

ارج می نهیم قدوم مبارک مسئولین گرانقدر و بانیان جلیل القدری که در افتتاح اولین یادگار پدر همراهمان هستند تا چنین عملی زیبا معروف و مشهور و مرسوم گردد که علما و اطباء در امور خیر دست در دست مسئولین راه رسیدن به قانونمداری را تسهیل بخشند.

حضورتان تسلی بخش قلب بازماندگان علی الخصوص دختران داغدار می باشد.

سپاس بیکران ساحت تمامی مردم غیرتمند و مسئولین دلسوزی که در تمامی مراسمات تدفین و ترحیم پدر همراه و همدرمان بودند و فرصتی نیافتیم تا قدردان زحمات بی مانندشان باشیم.

و اینک سخنی با روح پاکت ای ستون زندگانیم.

 

پدرجان اولین و آخرین استاد علم و اخلاق ،بنده به عنوان فرزند ارشدت و نیز خواهران عزیزم با تو عهد و پیمان می بندیم که راهت را در مردمداری ، حق مداری ، قانونمداری ، عشق به خاک و مهین و مقدسات کشورمان با تقید به اخلاق و انسانیت و پیمودن مسیر نیکی و درستی ادامه دهیم و روح پاکت را همواره از خویشتن شاد و خشنود نگه داریم.

 

مبارکباد بر روح پاکت افتتاح پزشکی قانونی که کلنگ آغازش را زدی اما…..افتتاحش را در آسمان ها نظاره کردی. اولین باقیات الصالحات پس از عروجت مبارکباد.

 

4 پاسخ برای “دختر از تداوم مردم داری پدر مرحوم گفت/اولین یادگاری “مرحوم سابقی “در پاوه افتتاح شد

  • سعیدیانی در تاریخ اسفند 3, 1401 گفت:

    خدا رحمتش کند و بعنوان صدقه جاریه مقبول الله تعالی باشد.

  • حامد قنبریان در تاریخ بهمن 26, 1401 گفت:

    بنده در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۱ توسط مرحوم والاقدر دکتر سابقی از ناحیه زانوی پای راست تحت عمل آرتروسکوپی رباط و مینیسک قرار گرفتم و پس از درمان کامل همیشه برایشان دعا میکنم،روحش شاد و یادش گرامی باد

  • عین الدین رحیمی در تاریخ بهمن 14, 1398 گفت:

    پاوه همواره مدیون ومرهون خدمات بارع پزشک حاذق مرحوم دکترسابقی وخانواده باکرامت ایشان بوده وهست انشاءالله روح مرحوم به بهشت برین شادگردد

  • بهنام ستاره در تاریخ بهمن 14, 1398 گفت:

    امروز در مزرعه عشق، بذر نیکوکاری می پاشند، تا فردا در بهار دل ها، گل های معنویت شکفته شود. سرسبزی فردا مدیون همت مردان و زنانی است که شادی های خود را بر کویر نیازهای هم وطنان خود می پاشند؛باور داشته باشید پاداش ایشان بهاری با گل های بهاری خواهد بود