د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:49

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر نوسود

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر نوسود

به گزارش سلام پاوه؛محفل انس با قرآن کریم صبح امروز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستا ن پاوه و اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در مسجد شهید فیصل لهونی برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری محفل انس با قرآن را […]

به گزارش سلام پاوه؛محفل انس با قرآن کریم صبح امروز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستا ن پاوه و اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در مسجد شهید فیصل لهونی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری محفل انس با قرآن را توسعه و تریج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش آموزان از هجمه های فرهنگی دانست.

 

نجیب ویسی افزود؛ بدون شک حضور دانش آموزان عزیز در این گونه محفل ها ، روشنگری ، هدایت و بیداری نسبت به بسیاری از مسائل را به دنبال خواهد داشت .

 

وی در سخنان خود به اثرات مثبت تلاوت آیات قرآن در زنگی افراد اشاره نمود و خاطر نشان کرد : انس شما دانش آموزان عزیز با قرآن و تلاوت آن اثرات مثبتی در جامعه خواهد داشت و از بروز ناهنجاری های اجتماعی در آینده می کاهد .

 

ویسی گفت ؛ قرآن کریم کلیات برنامه های زندگی بشریت است که اگر به نحو شایسته از رهنمود ها آن استفاده نمود سعادت دنیوی و اخروی نسیبمان خواهد شد .

 

در ادامه ماموستا ملا هادی رمضانی نیز در سخنانی به اهمیت قرآن و ارزش آن در جامعه اشاره نمود و به سوره علق از قرآن کریم اشاره داشت که چگونه در غار حرا بر پیامبر اسلام نازل گردید.

 

رئیس اداره اوقاف پاوه در ادامه سخنان خود به دانش آموزان تاکید کرد که تلاوت قرآن ، دقت در معانی ، تدبر و عمل به فرموده حق تعالی را سرمشق و سر لوح کار خود دانسته و هموار مبلغی برای این کتاب آسمانی باشیم . و از دانش آموزان خواست که همواره مونس قرآن و دنباله رو حق باشند .

 

در ادامه برنامه دکتر اسماعیل مرادی قاری خوش ذوق با قرائت آیاتی از سوره حشر مجلس و محفل دانش آموزان را نورانی نمود.