د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:24

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه ظهر امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ظهر امروز با حضور بابلی معاون مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه، معاونین فرماندار، بخشدار نوسود، مدیران ادارات ارشاد اورامانات، اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ظهر امروز با حضور بابلی معاون مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه، معاونین فرماندار، بخشدار نوسود، مدیران ادارات ارشاد اورامانات، اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه شهرستان پاوه در سالن جلسات فرمانداری پاوه مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی پاوه برگزار گردید.

 

در این مراسم سیروس صادقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پاوه ضمن خوشامد گویی خدمت مهمانان و معاون مدیر کل ارشاد استان، برای مدیران جدید اداره ارشاد پاوه و روانسر آرزوی موفقیت نمود.

هدایت محمودی نیز در سخنانس ضمن خیر مقدم با اشاره به گزارش عملکردی از دوران ۷ ساله خدمت خود در اداره ارشاد اسلامی پاوه اظهار داشت: تاسیس ۴ موسسه فرهنگی هنری و انجمن ادبی، ۲ واحد چاپخانه، ۴ آموزشگاه موسیقی و نقاشی، تاسیس انجمن موسیقی و ارکیست، تحول بنیادین در ساختار تئاتر شهرستان، تاسیس خانه سیاوچمانه هورامان در شهر نوسود و پاوه، سینما فرهنگ این شهر ، برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه شاخص فرهنگی و هنری، تاسیس دو دفتر انتشارات آثار و انتشار بیش از ۳۰ عنوان کتاب، کمک و حمایت نزدیک به یک میلیارد تومان در طول ۷ سال از قبل زحمات اصحاب فرهنگ و هنر، تدریس و آموزش توسط ۲۰ مربی، فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار متربی و هنر آموز دارای شناسنامه از گزارش عملکرد مختصری از دوران خدمت اینجانب در این شهرستان می باشد.

 

رئیس سابق اداره ارشاد اسلامی پاوه افزود: خداوند را بسیار شاکرم و ان شاالله در شهرستان روانسر هم بتوانم خدمات خوبی را به مردم این شهرستان ارائه دهم.

محمودی همچنین ادامه داد و گفت: از استاد گرانقدر و فرزانه شهرمان، امام جمعه محترم حاج ماموستا قادری، که همیشه یاور اصحاب فرهنگ بوده اند، از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، شورای تامین، اداره اطلاعات ، سپاه و از حمایتهای بی دریغ اداره کل ارشاد بی نهایت تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: به احترام مدیر کل گرچه درد دل و سخنان زیادی دارم اما سکوت میکنم و در اداره ارشاد اسلامی روانسر هم همچنان به مردم خدمت خواهم کرد.

رئیس جدید اداره ارشاد پاوه هم در سخنانی اظهار کرد: خداوند را شاکرم که دوران پایان خدمتم را در شهرستان پاوه می گذرانم.

محمد رئوف محمدی زاده افزود: خدمت در این شهرستان نه بخاطر کوهها و طبیعت سرسبز آن، بلکه بخاطر مردمان خوب و با فرهنگش دوست دارم چرا که این شهرستان از دیرباز جایگاه و قلب شخصیت های بزرگ فرهنگی و دینی و هنری است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر گفت: رئیس شورای فرهنگی شهرستانمان شخصیت بزرگی همچون ماموستا ملا قادر قادری، هوشمندانه تمام مسائل را رصد می کند و هرجا احساس کند خللی وارد می شود، هدایت خواهد کرد و ما نیز رهنمودهای ایشان را مد نظر قرار می دهیم.

محمدی زاده گفت: انجمن های قوی و فعالی در شهرستان پاوه هستند که ان شاالله با تعامل خوب بتوانیم مشکلاتی که در حوزه فرهنگ و هنر باشد مرتفع نمائیم.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشحالیم که آقای فاضلی زاده و آقای بابلی در راس ارشاد اسلامی استان قرار دارند و آرزوی توفیق برای این عزیزان را داریم.

 

هوشیار عبدالله زاده گفت: هر آمدنی، رفتنی دارد و خوش به حال آن کسی که اگر می روند نام نیکی از خود به یادگار می گذارند.

 

وی افزود: عرض تبریک خدمت آقایان محمودی و محمدی زاده در پست های جدید را دارم ان شالله با همراهی های عزیزان قدم های مثبت تری در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان برداشته شود.

 

عبدالله زاده با اشاره به حمایتهای فرماندار پاوه در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ادامه داد: برای دریافت مجوز های فرهنگی با حمایت فرماندار و بدون نیاز به جلسات متعدد شورای تامین، به سهولت مجوز این برنامه ها صادر شده است.

 

وی گفت: من احساسم این بود به عنوان یکی از حاضرین در جلسه نه به عنوان معاون فرماندار، در جلسات ما خفقان است و کسی نمی تواند در جلسات ما صحبت بکند و ما اجازه اظهار نظر دوستان را نداریم که در واقع چنین نیست و این سالن جلسات ما هم در خدمت این عزیزان و انجمن ها و ادارات است.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه با اظهار گله مندی گفت: متاسفانه باید بگویم که ظلم در حق دولت روحانی وارد شده است و مظلوم واقع شده است، اگر ظلمی بوده همیشه به دولت و کارگزاران دولتی و در خارج از بدنه دولت در پاوه بوده است و ما هم همیشه تابع قانون بوده ایم.

 

مدیر موسسه نسیم فرهنگ هورامان نیز ضمن تبریک انتصاب به آقای محمد زاده و خوش آمد خدمت جناب بابلی و هیئت همراه گفت :، بایستی یک سری کار صورت می گرفت تا مراسمی در شان آقای محمودی می گرفتیم که یکباره شد.

 

ابراهیم شمس گفت : جناب آقای محمودی از ۷ سال پیش که مدیر ارشاد و فرهنگ پاوه شدند مصدر بسیاری از اقدامات فرهنگی شدند چه کار هایی که قبلا نشده و چه کارهایی  که لازم بود بازسازی شود. منجمله تشکیل انجمن های ادبی و فرهنگی و هنری و صدها برنامه فرهنگی و… که بوضوح خدمات ایشان مشهود است.

 

وی گفت : من نمیخواهم زیاد صحبت کنم و باید بگویم آقای محمودی شایسته هر نوع تقدیری هست. ولی من قول میدهم اگر با اجازه مدیران محترم و دوستان ما یک مراسم در شان ایشان برگزار کنیم. و به جناب اقای محمدی زاده که بنده ارادت خاصی دارم خوش آمد و تبریک عرض می کنم . همانطور که ما با اقای محمودی همکاری کردیم با ایشانم همکاری می کنیم امیدوارم با تعامل همدیگر بتوانیم کارهای خوبی برای شهرستان پاوه انجام دهیم.

 

مسئول انجمن موسیقی پاوه نیز در سخنانی گفت ؛ به نمایندگی از همه جامعه موسیقی چند جمله خدمت جناب آقای بابلی معاونت محترم اداره کل ارشاد اسلامی عرض میکنم.

 

پیمان حسن زاده گفت : جناب اقای محمودی قطعا بدون نقد نیستند. ما نقد هایی از ایشان داشتیم و داریم اما آنقدر کار خوب انجام دادند و مثبت بودند. که نقدها را نمی شود گفت .

 

وی افزود : بعد از انتخاب به عنوان مسئول انجمن موسیقی پذیرش آن را مشروط به داشتن مکان کردم که آقای محمودی حمایت کردند و یک ساختمان متروکه را در اختیار ما قرار دادند و ما با هزینه کرد ۲۰ میلیونی آن را تکمیل کردیم و نه تنها ما صاحب مکان شدیم بلکه چند انجمنها و بخش های دیگری صاحب مکان شدند.

 

حسن زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر محمودی و تبریک انتصاب آقای محمدی زاده به وی گفت : ما امثال اقای حسن قادری ها، محمودی ها را دیدیم و رفتند اما این فقط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه می مانند و در واقع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق با اصحاب فرهنگ نه کارمندان و روسای آن ، و تنها چیزی که به مدیریت جدید می گویم این است که با اهالی فرهنگ و هنر این دیار تعامل داشته باشند. و تجربه نشان داده است هیچگاه هیچ مسئول محافظه کاری نتوانسته است موفق باشد امیدواریم مثل بعضی از مسئولین شهر محافظه کار نباشید. چون پاوه شهری با ظرفیت بسیار بالا حتی در سطح کشور است.

 

هادی سپنجی مسئول انجمن ادبی مولوی نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای آقای محمودی انتصاب آقای محمدی زاده را تبریک گفت.

 

مدیر مسئول سلام پاوه نیز با انتقاد از جابه جایی های سیاسی و براساس لابی و بودن توجه به میزان تخصص و توانایی گفت : امیدواریم انتصابها و عزل ها بر اساس شایستگی باشد.

 

فرهاد صالحی افزود : امیدواریم دیگر شاهد تودیع و معارفه هایی نباشیم که مدیر عزل شده با بغض و درد دل و سربسته صحبت کند.

 

وی بی توجهی به حوزه فرهنگ و هنر و رسانه را در پاوه مشهود دانست و گفت : عدم تخصیص بودجه های لازم و کم لطفی های صورت گرفته در این چند ساله مشهود است.

 

صالحی از تلاشها و خدمات آقای محمودی تقدیر کرد و وی را در تبار مدیران خوب دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به توانایی ها و جوان بودن آقای محمودی مقتدرتر و با تجربه تر به فعالیت بپردازد و به عرصه برگردد تا قربانی تصمیمات پشت پرده سیاسیون و لابی ها قرار نگیرد.

 

وی با انتقاد از مغایریت گرفتن مصوبه شورای اسلامی شهر پاوه در واگذاری مکان بصورت اجاره به رسانه های رسمی و مجوز دار پاوه خواستار توضیحات فرمانداری در این زمینه شد.

در ادامه آقای محمدی زاده به عنوان مدیر جدید ارشاد و فرهنگ اسلامی پاوه معرفی و از زحمات آقای محمودی تقدیر و تشکر شد.

سخنان آقای بابلی معاون مدیرکل ارشاد اسلامی متعاقبا منتشر می شود..

عکاس : هنرمند خدر رمضانی

 

4 پاسخ برای “مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ بهمن 9, 1398 گفت:

    شماره ۱۱۳ (اداره اطلاعات)
    پل ارتباطی همشهریان عزیز پاوه و هورامان با اداره اطلاعات و محافظان امنیت ملی جهت گزارش هرگونه اقدام مخل و تهدید کننده امنیت ملی کشور.

    ۱۱۴ (اطلاعات سپاه)
    پذیرای گزارش‌های مردم پاوه و هورامان از هرگونه اقدام خرابکارانه ضدانقلاب و پادوهای مزدوران و عوامل کثیف داخلی

  • بی طرف در تاریخ بهمن 8, 1398 گفت:

    خدا یاری کند روزی برای جابه جای مسول گردشگری که بدست فراموشی سپرده شده

  • قهرمان کریمی در تاریخ بهمن 8, 1398 گفت:

    بنده در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره ارشاد حضور نداشته ام تا بتوانم در باب سخنان دوستان سخنران در آن مراسم نظر خود را بیان نمایم اما در باب وضعیت کارهای فرهنگی در دوره تصدی آقای محمودی لازمست نکاتی ذکر گردد تا شاید آیندگان قضاوت عادلانه ای در باب واقعیات فعالیتهای فرهنگی در دوره تصدی ایشان داشته باشند.
    بدون شک هر رئیس اداره ای در اداره امور و انجام امورات محوله اش ناچار به رعایت برخی جوانب میباشد وگرنه صندلی ریاست وی تداوم چندانی نخواهد داشت. آقای محمودی نیز از این موضوع مستثنا نبوده و نمیباشد و بنده بدون شک وجود برخی فشارها و لزوم برخی محافظه کاریها توسط ایشان را مفروض دانسته و هیچگاه از این باب ایشان را شماتت نمی نمایم اما نکته بسیار حایز اهمیت که نباید آن را مسکوت گذاشت کمال همکاری آقای محمودی با انجمنها، افراد، سایتها و برنامه هایی بود که فعالیتهایشان در راستای ضربه زدن به پیکر هویت یکپارچه کردی نیباشد و حالیا به به و چه چه برخی افراد در زمان تودیع ایشان نیز از این موضوع سرچشمه میگردد.
    همکاری در ایجاد ذهنیتهای منفی و جلوگیری از فعالیت انجمن قلم معاصر کرد به عنوان انجمن متولی امور فرهنگی کردی با هدف کمک به حفظ یکپارچگی پیکره هویتی کردها و برعکس حمایت تمام قد از موسسات معلوم الحال بر متولیان امور فرهنگی عیان و آشکار میباشد.
    ایجاد مشکلات در زمینه برگزاری نشستهای غیرسیاسی و محیط زیستی انجمن ژیوای در سالن ارشاد، ارائه سخنرانی حداقل ٣٠ دقیقه ای در همه مراسمات بدون داشتن هیچگونه تخصصی در زمینه موضوع آن برنامه جهت خودنمایی و به رخ کشیدن کارهای انجام نداده، توهین مستقیم به یکی از شرکت کنندگان در یکی از مراسمات انجمن قلم معاصر کرد با ادبیاتی دور از شأن رئیس فرهنگی ترین اداره یک شهرستان، عدم دفاع از ماهیت فرهنگی انجمن قلم معاصر کرد و عدم همکاری در زمینه تمدید مجوز این انجمن و …. از اهم نکات منفی در کارنامه ایشان میباشد که نیاز به بررسی جدی و اساسی دارد. امید آنست که رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با درک صحیح از وضعیت امور فرهنگی در شهرستان پاوه و تلاشهایی که آگاهانه و با برنامه ریزی در جهت ضربه زدن بر پیکره هویت کردی در این شهرستان در جریان میباشد از تداوم این سنت نامیمون جلوگیری نماید و گرنه باید روزی در پایان کار ایشان نیز اینجانب با قلمی تندتر و ابراز خوشحالی از رفتنشان، ناچار از نگارش متنی اینچنینی باشم.

  • ناشناس در تاریخ بهمن 8, 1398 گفت:

    حتما برای رای گیری انتخابات فرستادتش اینجا