د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:51

کارگاه آموزشی بهداشت سلامت روان در پاوه برگزار شد/ عکس

کارگاه آموزشی بهداشت سلامت روان در پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور دکتر آراس رسولی کارگاه آموزشی بهداشت سلامت روان با موضوع  علل و عوامل خودکشی و شناخت دیگر آسیبهای اجتماعی ویژه بانوان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت سرکار خانم حلیمه جراحزاده مشاور فرماندار و مسئول کمسیون امور بانوان شهرستان پاوه نشستی آموزشی با موضوع […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور دکتر آراس رسولی کارگاه آموزشی بهداشت سلامت روان با موضوع  علل و عوامل خودکشی و شناخت دیگر آسیبهای اجتماعی ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت سرکار خانم حلیمه جراحزاده مشاور فرماندار و مسئول کمسیون امور بانوان شهرستان پاوه نشستی آموزشی با موضوع بررسی و شناخت آسیبهای اجتماعی و بخصوص علل و عوامل خودکشی در سالن فرمانداری پاوه برگزار شد.

 

این نشست با حضور فرماندار پاوه ، معاون سیاسی و امنیتی ، دکتر رسولی مدرس و استاد دانشگاه ، اسدی نماینده جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه) و جمع قابل توجهی از بانوان شاغل ، خانه دار ، دانشجو ، امداد گر ، دانش آموز و …. برگزار شد.

 

فرماندار پاوه در آغاز ضمن اهمیت به موضوع آسیبهای اجتماعی بر برگزاری این کارگاه آموزشی و تداوم آن تاکید کرد.

 

پرویز ایده پور در ادامه به نقش تاثیر گذار بانوان در انتخابات اشاره کرد و گفت : ما قبلا شاهد حضور کم رنگ بانوان در عرصه های سیاسی و بخصوص انتخابات بودیم که الحمدالله ما امروز بیش از پیش شاهد مشارکت این قشر تاثیر گذار جامعه در این عرصه هستیم .

 

وی حضور آگاهانه بانوان و شرکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و توصیه کرد بانوان گرامی در این عرصه حضوری پرشور داشته باشند.

 

مشاور فرماندار و مسئول کمسیون امور بانوان پاوه نیز در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت خوب بانوان در این کارگاه آموزشی گفت : این نشست در ادامه نشست قبل کارگاه اجتماعی دومین نشست شناخت آسیبهای اجتماعی ویژه بانوان است.

 

ملیحه جراحزاده با اشاره به یکی از آسیبهای اجتماعی یعنی خودکشی و علل آن به تشریح نشست پرداخت و افزود: امروز با حضور دکتر رسولی عواملی که به عنوان عامل بازدارنده در بوجود آمدن این مسئله بهرنج و غم انگیز بررسی می شود.

 

وی گفت : مشاهده می شود جوانانی در هر سن و سالی که احساس بی انگیزه گی و بی هدفی می کنند و به پوچی می رسند دست به خودکشی و گرفتار آسیبهای اجتماعی می شوند که امیدواریم در این کارگاه آموزشی با ارائه مطالب راه گشا و دلگرم کننده امید مسئله تاب آوری به عنوان نه گفتن به نا امیدی سرلوحه زندگی و کار قرار دهند.

 

در ادامه دکتر آراس رسولی در چند بخش به ارائه مطالب راه گشا و موثری در رابطه با موضوع کارگاه ، ایجاد انگیزه ، دوری از نا امید شدن ، هدفمند زندگی کردن و … ارائه داد و بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت .