د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:53

ویزیت ۲۳ هزار بیمار در ماه در بیمارستان «قدس» پاوه/ ۳۰ پزشک عمومی و متخصص مشغول به فعالیت هستند

ویزیت ۲۳ هزار بیمار در ماه در بیمارستان «قدس» پاوه/ ۳۰ پزشک عمومی و متخصص مشغول به فعالیت هستند

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: این بیمارستان دارای ۲۱ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی و ۹۳ پرستار است. جهانبخش ولدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: ماهانه حدود ۲۳ هزار نفر در بیمارستان «قدس» شهرستان پاوه ویزیت می‌شوند که از این تعداد ۱۱ هزار […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: این بیمارستان دارای ۲۱ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی و ۹۳ پرستار است.

جهانبخش ولدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: ماهانه حدود ۲۳ هزار نفر در بیمارستان «قدس» شهرستان پاوه ویزیت می‌شوند که از این تعداد ۱۱ هزار مورد مربوط به اورژانس و ۱۲ هزار مراجعه مربوط به کلینیک تخصصی بیمارستان است.بیمارستان قدس پاوه

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ادامه داد: همچنین در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۴۰ نوزاد متولد می‌شود که ۳۰ تولد به صورت سزارین است.

 

وی به فعالیت ۲۱ پزشک متخصص، ۹ پزشک عمومی و ۹۳ پرستاردر این مرکز اشاره و بیان کرد: بیمارستان قدس پاوه دارای ۱۰۴ تخت است که  ۸۶ تخت آن فعال است.

 

ولدبیگی افزود: بخش‌های پاراکلینیکی و تجهیرات رادیولوژی، اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی، ونتیلاتور، اندوسکوپی و اسپیرومتری از مکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.

 

بخش‌های فعال در این بیمارستان به گفته این مسؤول، شامل بخش‌های پاراکلینیکی، اورژانس، دیالیز، زنان، LDR, اطفال، داخلی آزمایشگاه، رادیولوژی، ICUو CCU است.

وی در پایان، اضافه کرد: راه‌اندازی سی.تی.اسکن، رادیولوژی دیجیتال پرتابل، انواع ست‌های جراحی ENT چشم و ارولوژی و خرید سیستم هپا برای اتاق عمل و اتاق ایزوله بیمارستان از اقداماتی است که برای ارتقا بیمارستان باید صورت گیرد.