پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 09:32

راه‌های روستایی شهرستان پاوه برف‌روبی شد/عکس

راه‌های روستایی شهرستان پاوه برف‌روبی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: راه روستایی ۲۵ روستای برف‌گیر این شهرستان برف‌روبی و پاکسازی شد.   ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه،با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان پاوه به صورت روان در جریان است، افزود: […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: راه روستایی ۲۵ روستای برف‌گیر این شهرستان برف‌روبی و پاکسازی شد.

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه،با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان پاوه به صورت روان در جریان است، افزود: در پی بارش سامانه اخیر ۹۰۰ کیلومتر باند از جاده ها و راه های ارتباطی این شهرستان برف روبی و پاکسازی شد.

 

وی ادامه داد: سه هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری این شهرستان ذخیره سازی شده تا در مواقع لزوم و بحرانی از آن استفاده شود.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه ادامه داد: ۴۰ نفر از عوامل راهداری این شهرستان با بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات در آماده باش کامل هستند تا کاربران جاده ای با اطمینان خاطر سفر کنند.

 

شهریاری اضافه کرد: ارتفاع برف در سه راهی شهدا (ملندو ) ۵۰ سانتی متر و در  محدوده سریاس ۲۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جغرافیایی و بارش شدید برف ، محور پاوه – مریوان همچنان مسدود است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه تاکید: هم اکنون مقاطعی از جاده های این شهرستان مه آلود است که انتظار می رود رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

 

وی اظهارداشت: نیاز است مسافران ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی نیز همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

یک پاسخ برای “راه‌های روستایی شهرستان پاوه برف‌روبی شد/عکس

  • باینگان در تاریخ بهمن 3, 1398 گفت:

    دستت درد نکند شهریاری هیچ توجهی به جاده باینگان تا سه راهی شمشیر (گردنه ) نمی کنید احتمالا”ماسه و نمک افزایش یافته و سه راهی گردنه توجه نمی کنید