پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 13:35

اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:طی آئینی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه با مدیریت خانم پروین سهرابی افتتاح شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛صبح امروز با حضور رستم غفوری رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان پاوه ،عبدالله البرزی معاونت فناوری و اطلاعات دادگستری کل کرمانشاه ابلاغ اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه بصورت رسمی […]

به گزارش سلام پاوه:طی آئینی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه با مدیریت خانم پروین سهرابی افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛صبح امروز با حضور رستم غفوری رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان پاوه ،عبدالله البرزی معاونت فناوری و اطلاعات دادگستری کل کرمانشاه ابلاغ اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه بصورت رسمی افتتاح شد‌.

در این آئین مدیر دفترخدمات الکترونیک قضایی پاوه ضمن تشکر از حضور مهمانان گفت؛ امیدواریم بتوانیم در این دفتر خدمات ارزنده ای را به مردم خوب شهرستان پاوه ارائه دهیم.

 

پروین سهرابی افزود؛ در این فرصت لازم است از تمامی کسانی که برای راه اندازی این دفتر ما را یاری کرده اند قدردانی و تشکر کنیم.

 

معاون مرکز فناوری و اطلاعات دادگستر کل کرمانشاه نیز ضمن تبریک بخاطر راه اندازی رسمی این دفتر؛ ابراز امیدواری کرد که در این دفتر شاهد خدمات خوب و ارزنده ای باشیم .

 

عبدالله البرزی افزود؛ این دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان پاوه اولین دفتر و در استان کرمانشاه سی امین دفتر خدمات الکترونیک قضایی است.

 

وی گفت در منطقه اورامانات ما نزدیک به ۵ دفتر خدمات الکترونیک داریم که به همشهریان خدمات ارائه می دهند.

 

رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان پاوه نیز در این آئین ضمن تبریک به خانم سهرابی و مجموعه همکارانش گفت؛ ان شاالله این دفتر منشا خیر و خدمت شود.

 

رستم غفوری افزود؛ راه اندازی این دفتر برای شهرستان پاوه یک ضرورت بود که الحمدالله شاهد این موضوع بودیم.

 

آزاد انفرادی معاون دفترخدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه نیز به خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ این دفتر واقع در پاوه خیابان ۲۶ مرداد پایین تر از بوستان میرزا عبدالقار می باشد .

 

وی اعلام کرد؛ در این دفتر از این به بعد همشهریان گرامی می توانند نسبت به ثبت نام حساب کاربری ثنا خود اقدام نمایند.

 

انفرادی به دیگر خدمات این دفتر اشاره کرد و گفت ؛ همچنین از دیگر امکانات این دفترخانه ثبت کلیه دادخواست های حقوقی پیگیری شکایت و لوایح و اظهارنامه و نیز کلیه درخواست های حقوقی می باشد که همشهریان با مراجعه به آن می توانند از این خدمات بهرمند شود.

 

در پایان ابلاغ فعالیت رسمی این دفتر از سوی البرزی معاونت مرکز فناوری دادگستری کل کرمانشاه به سرکارخانم پروین سهرابی تحویل داده شد.

 

 

یک پاسخ برای “اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

  • صفوری در تاریخ دی 29, 1398 گفت:

    چرا این دفتر را به یه بیکار ندادید اخه. یکی دیگه هم دادید یه سردفتر دیگه.
    این همه جوان بیکار و لیسانسیه حقوق .
    دارا داراتر می شود و ندار هم ندارتر.
    اخ