س 01 خرداد 1403 ساعت 12:12

خدمت رسانی به بیش از ۴۸۶ نفر توسط مرکز مراقبت پرستاری سانیار پاوه/عکس

خدمت رسانی به بیش از ۴۸۶ نفر توسط مرکز مراقبت پرستاری سانیار پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه : مدیر مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل سانیار پاوه گفت ؛ این مرکز در دو سال اخیر به بیش از ۴۸۶ نفر خدمت رسانی کرده است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ صبح امروز فرماندار پاوه ، رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه ،اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل سانیار پاوه گفت ؛ این مرکز در دو سال اخیر به بیش از ۴۸۶ نفر خدمت رسانی کرده است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ صبح امروز فرماندار پاوه ، رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه ،اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری اورامانات ، دانا محمدی مشاور و کارآفرین نمونه کشوری از اولین مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل در سطح اورامانات بازدید کردند.

مدیر مرکزمشاوره ومراقبت پرستاری درمنزل سانیار ضمن خوش آمدگویی به تشریح عملکرد این مرکز پرداخت .

 

فرنگیس علیزاده گفت ؛ در دو سال اخیر به بیش از ۴۸۶ نفر در این مرکز خدمات رسانی شده است.

 

وی هدف اصلی این مرکز را ارائه خدمات با بهترین کیفیت و در جهت تسکین آلام دردمندان دانست وافزود تمام تلاش ما رفع حداکثری نیاز مردم در حوزه خدمات پرستاری و مراقبتی است.

 

در این دیدار پرویز ایده پور فرماندار پاوه وضمن اظهار خرسندی از وجود این مرکز در سطح منطقه ابراز امیدواری کردند که در راستای توسعه خصوصی سازی و دقت در ارائه خدمات با کیفیت تلاش گردد.

 

دکتر جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از زحمات این عزیزان ، از خدمات مرکز پرستاری در منزل سانیار قدردانی کرد.

 

در این مراسم دکتر برهان ولدبیگی، پزشک همکار مرکز ضمن تشریح نکات مهم مراقبت پرستاری و پزشکی در منزل، از فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه خواستار تاسیس سرای سالمندان در شهر پاوه با توجه به جامعه رو به سالمندی کنونی شد.

 

خانم علیزاده با اظهار اینکه پیش از تاسیس این مرکز، افراد فداکار و مردم دار همچون آقای دانا محمدی عهده دار اکثریت خدمات مراقبتی بوده اند از خدمات مشاوره ای ایشان در جهت ارتقای سطح فعالیت مرکز قدردانی نمود.

 

در این مراسم خانم علیزاده به نیابت از جامعه پرستاری اورامانات از چند تن از قهرمانان و مدال آوران عرصه ورزشی با ارائه هدایا و لوح تقدیر قدردانی نمود.