چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:25

مشکلات روستاهای بخش باینگان بررسی شد/ عکس

مشکلات روستاهای بخش باینگان بررسی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور بخشدار باینگان ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پاوه ، دهیاران ،اعضای شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج روستاهای بخش باینگان مسائل و مشکلات روستاهای این بخش بررسی شد .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست بخشدار باینگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور بخشدار باینگان ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پاوه ، دهیاران ،اعضای شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج روستاهای بخش باینگان مسائل و مشکلات روستاهای این بخش بررسی شد .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست بخشدار باینگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس خود همواره منشأ خدمات بسیاری در زمینه های مختلف سیاسی ،فرهنگی واقتصادی برای مردم بوده است.

 

محمد هادی زامیاد افزود: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از روستاها، نیازمند توجه همزمان به ابعاد مختلف موضوع در زمینه های اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی و بخصوص فرهنگی است و انتظار داریم بسیج همچون گذشته با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها و متناسب با مقدورات، ظرفیت ها و پشتیبانی ها، در این موضوعات که هر یک نقش تعیین کننده‌ای در رفع محرومیت دارند، مارا یاری نماید .

 

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه گفت: سپاه در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال کمک در قالب نوسازی وعمران مساجد ،ساخت خانه علم و کمک برای احداث و تعمیر و مرمت خانه های روستایی افراد بی بضاعت هزینه کرده است .

 

سرهنگ سلطانقلی افزود: در زمینه فرهنگی نیز سپاه با توزیع بسته های فرهنگی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند روستایی در باینگان اقدامات ارزنده ای را انجام داده است .

 

وی با اشاره به جنگ فرهنگی واقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامیمان خواستار بصیرت افزایی وهوشیاری مردم ومسئولان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان شد .

 

در این نشست حاضرین به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند .

 

خبرنگار: فرهاد صالحی