د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:26

فرماندار پاوه : اینترنت پاوه خسته کننده است .

فرماندار پاوه : اینترنت پاوه خسته کننده است .

به گزارش سلام پاوه : پیرو قطع و وصل شدنهای مکرر اینترنت در شهر پاوه و کیفیت بسیار نامناسب اینترنت بخصوص اینترنت مخابرات پاوه پیگیر موضوع از آقای ایده پور فرماندار محترم شهر پاوه شدیم . فرماندار پاوه در گفتگو با سلام پاوه ضمن تایید کیفیت نامناسب اینترنت پاوه ، اینترنت را در پاوه خسته […]

به گزارش سلام پاوه : پیرو قطع و وصل شدنهای مکرر اینترنت در شهر پاوه و کیفیت بسیار نامناسب اینترنت بخصوص اینترنت مخابرات پاوه پیگیر موضوع از آقای ایده پور فرماندار محترم شهر پاوه شدیم .

فرماندار پاوه در گفتگو با سلام پاوه ضمن تایید کیفیت نامناسب اینترنت پاوه ، اینترنت را در پاوه خسته کننده دانست و گفت مشکلات اخیر اینترنت پرویز ایده پورمخابرات پاوه بخاطر تعمیرات و مشکلات فنی شرکت مخابرات است که در حال رفع شدن است .

وی اظهار داشت با توجه به مشغله کاری خود کمتر می توانم از اینترنت استفاده کنم اما چند بار که خواسته ام یک سایت را مشاهده نمایم آنقدر دیرسایت لود و باز شده است که خسته شده و منصرف شده ام .

پرویز ایده پور ابرازامیدواری کرد مشکل کیفیت نامناسب اینترنت در پاوه بخصوص اینترنت مخابرات بزودی حل شود.

شایان ذکر است در چند روز گذشته اینترنت مخابرات پاوه وضعیت بسیار اسف باری داشت تا جایی که نزدیک به چند ساعت قط بود. قطعی اینترنت مجموعه پلیس به اضافه 10 پاوه برای ساعاتی ، قطعی اینترنت چند بانک سطح شهر پاوه ، قطعی اینترنت تعداد زیادی از کاربران اینترنت مخابرات در شهر پاوه و… این در حالی است که نماینده این شرکت پاسخگوی این مشکلات نیست .

همچنین اشاره به این نکته هم لازم و ضروری است که به عقیده نمایندگان دیگر شرکتهای ارائه دهنده اینترنت در پاوه مخابرات اجازه گسترش و ارائه اینترنت را با توجه به نیاز مردم به اینترنت با کیفیت به انها نمی دهد و همین امر باعث شده است که شرکت ارائه دهنده اینترنت مخابرات به صورت انحصاری بازار اینترنت پاوه را در اختیار داشته باشد واگر شهروندی از اینترنت این شرکت ناراضی باشد و قراردادش را با مخابرات فسخ نماید دیگر نمی تواند صاحب اینترنت باشد چون دیگر شرکتهابا توجه به محدودیتی که مخابرات پاوه برای آنها ایجاد کرده است نمی توانند پاسخگوی طیف گسترده ای از کاربران ناراضی اینترنت شرکت مخابرات باشند .

با این وجود لازم و ضروری است باتوجه به به نیازگسترده شهروندان شهر پاوه به اینترنت پرسرعت بازار رقابتی مناسبی بین شرکت های ارائه دهنده اینترنت بوجود آید که امیدواریم فرماندار اهل مطالعه و محقق شهرمان در این باره چاره اندیشی نمایند .

4 پاسخ برای “فرماندار پاوه : اینترنت پاوه خسته کننده است .

  • کامران در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    سلام…من اهل جوانرود هستم ولی بخاطر ادامه تحصیل در دانشگاه پاوه چندسالیست درپاوه زندگی میکنم …از مخابرات پاوه ADSL با سرعت دو مگ برثانیه گرفتم ولی سرعت دانلودش از ده تا بیست کیلوبایته…وقعا برای شهر پاوه متاسف هستم که خیلی مردمان خون سرد و بی توجه دارند اگر این مشکل در جوانرود بود مردم دست رو دست نمیذاشتن…چرا جوانرود انواع نمایندگی از اسیاتک و های وب و…هزار نمایندگی داره ولی پاوه نباید داشته باشه…مخابرات یک شرکت بزرگ کلاهبرداری از مردمه وسلام

  • فاروق خسروی در تاریخ شهریور 15, 1393 گفت:

    سلام خدمت شما عزیزان و همچنین عرض ادب خدمت مدیران گرامی سایت سلام پاوه من خندم میگیره هاهاهاها فقط شرمنده سؤالم از فرماندار پاوه و بخشدار باینگان چون من در باینگانم و اینترنت فاجعه است این است آیا شما در خانه به اینترنت دست رسی دارید یا همانند دیگر کارها یتان که در اداره انجام می شود از اینترنت نیز در اداره استفاده می کنید چرا به وضعیت فلاکتبار اینترنت رسیدگی نمیکنید راستی آیا فکر نمیکنید عده ای دزد متصدی شرکت مخابراتند و فقط به فکر کلاه برداری از مردمند و چاپیدن مردم گرفتن پول آنها است راستی به نظر من شما هم که اقدامی نمیکنید منظورم بخشدار باینگان یا بالا سری ایشان برایه پاوه آقایه فرماندار چون اگر اقدامی کنند میزشان از دستشان خواهد رفت چرا مخابرات حتی ریالی وقت شارج اینترنت گذشت ندارد اما مشتری حق اینکه بپرسد این چه وضع اینترنت است را ندارد در پایان یکی دیگر از مشکلاتی که دوستان نمیدانند مشتری چه مشکلاتی را دارد را باید بیان کنم و آن مطلبی است که در اول مطلب به آن اشاره کردم عزیزانی که از وسیله ای استفاده نکنند نمیدانند دیگران چه مشکلاتی برایه استفاده از آن وسیله پیش رویشان است یعنی آقایه فرماندار ییا بخشدار یا مسؤولین رده بالا دیگران هر کاری را برایشان انجام میدهند پس نمیدانند چه خبر آن پایینا میگذرد آیا اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 15, 1393 گفت:

    واقعا خیلی خسته کننده است اینترنت در خواست میشود مشکل آن را بر طرف کنید

  • بهزاد حبيبي در تاریخ شهریور 14, 1393 گفت:

    با سلام
    بنده به عنوان نماينده دو شركت حسابگر و هاي وب در شهرستان پاوه در مورد قطعي و كندي اينترنت نظر خوانندگان را به چند مورد جلب مي نمايم .
    1- قطعي اينترنت در بسياري از موارد به دليل قطعي فيبر نوري بوده كه متاسفانه در زماني كه پرو‍ژه فيبر نوري در شهرستان انجام شده استانداردهاي لازم براي آن اعمال نشده به طوري كه با هر حفاري در حريم جاده منجر به قطع فيبر نوري مي گردد . ظاهرا عمق اجراي كانال فيبر نوري داراي استاندارد حدود 2 متر بوده كه متاسفانه به اين صورت اجرا نشده و منجر به مشكلات فراواني براي شهرمان گشته است . در اين گونه موارد شركتهاي ارائه دهنده اينترنت نمي توانند در رفع اين مشكل كمك آنچناني به كاربران اينترنت ارائه دهند و باید شركت مخابرات در اسرع وقت نسبت به رفع مشكل اقدان نمايد .
    البته در مواردي نيز شركتهاي ارائه دهنده اينترنت دچار مشكلات فني خواهند شد و اين امر نيز منجر به قطعي اينترنت مي شود ديگر جاي بهانه اي نيست و بايد نمايندگان آن شركتها با پيگيري موضوع نسبت به رفع هر چه سريعتر آن اقدام نمايند .
    2- در مورد تعداد پورتهاي منصوبه شركتهاي خصوصي ارائه دهنده اينترنت در مخابرات بايد به عرض برسانم كه به دليل اينكه شركت مخابرات خود را خصوصي مي داند و خود را رقيب شركتهاي خصوصي مي داند لذا براي نصب پورتهاي جديد با شركتهاي خصوصي همكاري لازم را انجام نميدهد به طور مثال بيش از 3 سال است كه شركت حسابگر درخواست نصب و توسعه و راه اندازي اينترنت در مراكز پاوه و چورزي را دارد اما متاسفانه پاسخ مخابرات نبود امكانات فيزيكي در اين مراكز مي باشد اما خود شركت مخابرات در سال گذشته حدود 700 پورت جديد را نصب كرده است . اين امر باعث گشته كه كابران اينترنت مخابرات مجبور به ادامه قرارداد با آن شركت باشد چون عملا در ديگر شركتها پورت آزاد براي ارائه به مردم وجود ندارد و اگر قرارداد خود را با مخابرات لغو كنند بدون اينترنت خواهند ماند
    3- در مورد پشتيباني نيز بايد به عرض برسانم درست است كه شركتهاي ارائه دهنده اينترنت داراي سيستم كال سنتر مي باشند و به صورت شبانه روزي ارائه خدمات مي نمايند اما نقش نمايندگان در پشتيباني بسيار مهم و برجسته است كه از جمله دلايل آن را مي توان به نبود اطلاعات كافي همه كاربران در رفع مشكل اينترنت خود كه امري بسيار طبيعي نيز مي باشد باعث سردرگمي آنها خواهد شد كه اينجاست نمايندگان شركتها با حضور در محل و رفع مشكل مي توانند گره گشا باشند .
    بنده در دو هفته گذشته طي جلسه اي كه به همراه هيئت مديره محترم دفاتر پيشخوان استان كرمانشاه با مدير كل محترم مخابرات استان كرمانشاه داشتيم ايشان اظهار داشتند كه دستورات لازم را در خصوص فروش و پشتيباني اينترنت مخابرات در دفاتر پيشخوان سراسر استان را صادر كرده اند و از اين پس نيز دفاتر پيشخوان ميتوانند با عقد قرارداد نسبت به فروش و ارائه اینترنت مخابرات اقدام نمايد . ايشان به دليل عدم رضايت مردم از وضع كنوني تاكيد فراوان در انجام اين امر داشتند به طوري كه اظهار نمودند در صورت هر گونه مشكل در اين رابطه به شخص ايشان اطلاع داده شود تا رفع مشكل نمايند .
    در پايان اميدوارم كه فرماندار محترم با پيگيري هاي لازم زمينه توسعه ديگر شركتهاي سرويس دهنده اينترنت در شهرستان پاوه را فراهم نمايند