د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:37

طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد “مرحوم باباخاص “پاوه کلید خورد/ عکس

طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد “مرحوم باباخاص “پاوه کلید خورد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد مرحوم باباخاص با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه کلید خورد .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طرح هر مسجد یک حقوقدان نظر به دستور رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگستری کل استان کرمانشاه در راستای افزایش اطلاعات حقوقی و […]

به گزارش سلام پاوه : طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد مرحوم باباخاص با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه کلید خورد .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طرح هر مسجد یک حقوقدان نظر به دستور رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگستری کل استان کرمانشاه در راستای افزایش اطلاعات حقوقی و قضایی شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایم و بهبود فرهنگ صلح و سازش و محور قرار گرفتن مساجد در فرهنگ اجتماعی با حضور دادستان ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، جمعی از نمازگزارن و هیئت امنای مسجد مرحوم باباخاص برگزار شد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در جمع نمازگزارن مسجد مرحوم باباخاص پاوه به تشریح طرح هر مسجد یک حقوقدان و اهداف این طرح پرداخت.

 

مسلم الماسی بالا بردن سواد حقوقی و قانونی مردم، کاهش مراجعات غیر ضروری مردم به مراجع قضایی و دریافت پاسخ مناسب از حقوقدانان بجای مراجعه به مقامات قضایی ، پیشگیری از وقوع جرم و … را از جمله اهداف این طرح دانست.

 

وی در ادامه در خصوص تعدادی از جرائم عمومی جامعه از جمله کلاهبرداری های اینترنتی ، نزاع های مربوط به ملک و زمین و معاملات در این خصوص مطالبی را تشریح و توضیح داد.

 

الماسی در مورد معامله املاک هم توصیه کرد که حتما قبل از معامله به اداره ثبت اسناد جهت استعلام سند مراجعه کنند تا مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی فرمانده ناحیه سپاه نیز با استقبال از طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت : در اجرای این طرح ناحیه مقاومت بسیج پاوه آماده هر گونه همکاری است.

 

وی پیگیری امورات حقوقی ایثارگران و بسیجیان شهرستان پاوه را نیز خواستار شد.

در این مراسم حاج علی احمدباباخاص مدیریت مسجد و کانون فرهنگی و پایگاه شهیدان باباخاص ضمن تشکر از دادستان فهیم و فعال این شهرستان و فرمانده تلاشگر و فرهنگی سپاه ناحیه پاوه و تبریک سالگرد حماسه ۹دی افتتاح این طرح مردمی و ارزشمند را به فال نیک گرفت و از حضور همه حاضرین قدردانی نمود.

 

گفتنی است در این نشست حاضران در جلسه سوالات و پیشنهاداتی را مطرح کردند .

گزارش : فرهاد صالحی