د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:23

آتش در شهرک چورژی پاوه یک خودرو را طعمه حریق کرد/ عکس

آتش در شهرک چورژی پاوه یک خودرو را طعمه حریق کرد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مدیر واحد آتش نشانی پاوه از وقوع یک فقره آتش سوزی و خسارت به یک دستگاه خودرو در شهرک چورژی پاوه خبر داد. شوکت مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ در حوالی ظهر امروز در حدود ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه یک فقره آتش سوزی در روستای چورژی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر واحد آتش نشانی پاوه از وقوع یک فقره آتش سوزی و خسارت به یک دستگاه خودرو در شهرک چورژی پاوه خبر داد.

شوکت مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ در حوالی ظهر امروز در حدود ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه یک فقره آتش سوزی در روستای چورژی به وقوع پیوست و پس از دریافت گزارش سریعا دو اکیپ آتش نشانی پاوه به محل اعزام شدند.

.
وی افزود؛ علی رغم ترافیک سنگین در محور خروجی شهر پاوه به طرف چورژی این دو اکیپ در کمتر از ۸ دقیقه در محل حضور و اقدام به مهار آتش و امداد رسانی کردند.

 

شوکت مرادی ادامه داد و گفت ؛در جریان این آتش سوزی که در پارکینگ یک منزل مسکونی رخ داد متاسفانه یک دستگاه خودرو کاملا طعمه حریق شد و کل پارکینک و قسمتی از منزل مسکونی دچار اتش سوزی شد.

 

وی با بیان اینکه دلایل وقوع این حادثه مشخص نشد افزود؛ خوشبختانه این آتش تلفات جانی نداشت.

 

مدیر واحد آتش نشانی با انتقاد از وضعیت ترافیک خروجی شهر پاوه گفت ؛لازم به یاد آوریست معضل ترافیک خروجی شهر باعث تاخیر در رسیدن به محل شد و متاسفانه همیشه شاهد این ترافیک هستیم.

 

شوکت مرادی از شهروندان خواست در هنگام عبور خودروهای امدادی و بخصوص آتش نشانی با مامورین همکاری لازم را داشته باشند.