د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:46

قدردانی از شهردار پاوه جهت ساماندهی زباله دانی سریاس

قدردانی از شهردار پاوه جهت ساماندهی زباله دانی سریاس

به گزارش سلام پاوه:در نشستی با حضور بخشدار باینگان و دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای اریت بخش باینگان از مهندس آذری شهردار پاوه برای ساماندهی وضعیت زباله دانی سریاس قدردانی شد .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دراین نشست بخشدار باینگان گفت انسانها میتوانند صفات ستودنی، انسانی و الهی را در خود ایجاد […]

به گزارش سلام پاوه:در نشستی با حضور بخشدار باینگان و دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای اریت بخش باینگان از مهندس آذری شهردار پاوه برای ساماندهی وضعیت زباله دانی سریاس قدردانی شد .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دراین نشست بخشدار باینگان گفت انسانها میتوانند صفات ستودنی، انسانی و الهی را در خود ایجاد و تقویت و شایستگی خیر و پاداش را از درگاه حضرت باری تعالی کسب نماید.

 

محمد هادی زامیاد با قدردانی از عملکرد موثر مهندس آذری در ساماندهی وضعیت بسیار نامطلوب زباله دانی سریاس گفت مردم روستای آریت که در سنوات اخیر به خاطر دود و بوی بسیار بد ناشی از آتش زباله دانی سریاس معترض و گله مند بودند و حتی قصد ترک روستا را داشتند اما امروز به واسطه عملکرد موثر مهندس آذری شهردار پاوه خواستار قدردانی از ایشان شدند.

 

بخشدار باینگان گفت امروز با حضور دهیار فعال و اعضای شورای اسلامی روستای آریت از مهندس آذری شهردار پاوه قدردانی شد.

 

در این نشست شهردار پاوه هم با تقدیر از حرکت دهیار و شورای اسلامی روستای اریت آن را ارزنده دانست و گفت این اقدام بنده را در تداوم خدمت رسانی و مطلوبتر نمودن وضعیت زباله دانی سریاس مصمم تر کرد.

 

مهندس آذری تصریح کرد بنده فقط وظیفه خودم را انجام داده ام و مردم ما براستی شایسته خدمت هستند .

 

در ادامه دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اریت ضمن قدردانی مجدد از مهندس آذری شهردار پاوه خواسته هایی در خصوص بهتر شدن وضعیت زباله دانی سریاس داشتند که شهردار پاوه برای اجرایی کردن آنها قول مساعد داد. در پایان با اهدای لوح سپاس از مهندس آذری شهردار پاوه قدردانی شد.