د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:03

ثبت نام۳۶ نفر کاندیدای مجلس در حوزه پاوه و اورامانات/لهونی هم با هوادارانش آمد/ثبت نام شهاب نادری شاید در روز آخر!

ثبت نام۳۶ نفر کاندیدای مجلس در حوزه پاوه و اورامانات/لهونی هم با هوادارانش آمد/ثبت نام شهاب نادری شاید در روز آخر!

به گزارش سلام پاوه : ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت نام  ۸ نفر دیگر و حضور آرش زره تن لهونی و تداوم شایعات در خصوص عدم حضور شهاب نادری نماینده فعلی مجلس در حوزه پاوه و اورامانات به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ششمین […]

به گزارش سلام پاوه : ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت نام  ۸ نفر دیگر و حضور آرش زره تن لهونی و تداوم شایعات در خصوص عدم حضور شهاب نادری نماینده فعلی مجلس در حوزه پاوه و اورامانات به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامانات با ثبت نام ۸ نفر دیگر ادامه یافت . از صبح امروز کیهان ویسی نصب از شهرستان ثلاث باباجانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ،کامبیز احمدی از شهرستان روانسر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ،ابراهیم محمدی از شهرستان روانسر، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی ، سالار احمدی از شهرستان روانسر، دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی ،گوران عزیزی از شهرستان پاوه، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی ، رشید زیبایی از شهرستان جوانرود، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ، کمال طاهری از شهرستان روانسر، دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی با حضور در محل فرمانداری پاوه ثبت نام کردند.

اما مهمترین موضوع روز ششم ثبت نام ها حضور آرش زرین تن لهونی فرماندار سابق جوانرود از شهرستان پاوه با مدرک دکترای اقتصاد بین الملل بود لهونی نیز در حلقه هوادارانش به محل ثبت نام در فرمانداری پاوه وارد شد.

مهمترین تحلیل روز را شاید تداوم شایعات مبنی بر عدم حضور شهاب نادری نماینده فعلی مردم پاوه و اورامانات در فضای مجازی و محافل دانست که یک روز مانده به ثبت نام کاندیداها هنوز اقدام به ثبت نام در این دوره نکرده است . که بنظر می رسد فردا نادری از جدی ترین گزینه های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری پاوه اقدام به ثبت نام می کند.

 

شایعات داغ مجازی در کانالهای بی هویت متاسفانه می تواند آفت جدی این دوره انتخابات مجلس باشد و هر لحظه جو سازی های فراوانی در این زمینه صورت می گیرد. که لازم است مسئولان قضایی و پلیس فتا در این زمینه با شایعه سازان برخورد کنند.

 

گفتنی است فردا ۱۶ آذر ماه آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس می باشد که باید دید بعد از پایان این روز شاهد حضور چند نفر در این عرصه خواهیم بود؟

 

  1. قباد مرادی از شهرستان جوانرود
  2. آوات شبرندی از شهرستان پاوه
  3. پروانه حسینی از شهرستان جوانرود
  4. فردین رحیمی از شهرستان پاوه 
  5. مختار ناصری از شهرستان روانسر
  6. حسن سلیمانی از شهرستان جوانرود
  7. مهدی قادری از شهرستان ثلاث باباجانی
  8. برهان سلیمی از شهرستان جوانرود
  9. نوری نادری از شهرستان روانسر
  10. مظفر حبیبی از شهرستان جوانرود
  11. آزاد محمدی از شهرستان روانسر
  12. نورالدین یوسفی از شهرستان جوانرود
  13. مرتضی فتاحی از شهرستان روانسر
  14. حسن مرادی از شهرستان پاوه
  15. سید نجیب میرانی از جوانرود
  16. جمیل احمدی از شهرستان ثلاث باباجانی
  17. سامان سعیدی از شهرستان پاوه
  18. مسعود آورنده از شهرستان روانسر
  19. عادل محمدی از شهرستان روانسر
  20. حاج مصطفی محمدی از ثلاث باباجانی
  21. خانم پریسا احمدی از شهرستان روانسر
  22. خانم ایران کیانی از شهرستان پاوه
  23. محمد علی رضایی از شهرستان جوانرود
  24. مدرک رستمی پور از شهرستان پاوه
  25. صباح کاکایی از شهرستان جوانرود
  26. محی الدین مرادی از شهرستان روانسر
  27. مجید درویشی زاده از شهرستان ثلاث باباجانی
  28. بختیار کیانی از شهرستان جوانرود
  29. کیهان ویسی نصب از شهرستان ثلاث باباجانی
  30. کامبیز احمدی از شهرستان روانسر
  31. سالار احمدی از شهرستان روانسر
  32. گوران عزیزی از شهرستان پاوه
  33. آرش زره تن لهونی از شهرستان پاوه
  34. رشید زیبایی از شهرستان جوانرود
  35. ابراهیم محمدی از شهرستان روانسر
  36. کمال طاهری از شهرستان روانسر

9 پاسخ برای “ثبت نام۳۶ نفر کاندیدای مجلس در حوزه پاوه و اورامانات/لهونی هم با هوادارانش آمد/ثبت نام شهاب نادری شاید در روز آخر!

  • عدنان کریمی در تاریخ بهمن 23, 1398 گفت:

    از نظر سابقه کار اجرایی هس کس به گرد پای آقای دکتر لهونی نمی رسه. ایشان در سمت های حساسی مثل فرماندار جوانرود و معاون استاندارری کردستان و صد ها سمت دیگر لیاقت خود را نشان داده اند.
    آرش لهونی ۱۰۰%

  • عبداله آنی در تاریخ دی 10, 1398 گفت:

    فقط و فقط کاک کیهان ویسی نسب فرزند سردار شهید کاکه عزیز ویسی نسب که مادر گرامی ایشان با سختی و تلاش فراوان این جوان رشید که بادرد و مشکلات منطقه آگاهی کامل دارد تحویل جامعه داده

  • پرویز بابایی سنندج در تاریخ دی 3, 1398 گفت:

    با سلام خدمت همشهریان ومردم مناطق محترم اورمانات وبخصوص شهرستان جوانرود از انجا که برادر بزرگوار ارش لهونی که در بطن وگیر وداد امورات ومشکلات قانونی منطقه بوده وهستن واز دل مردم برخاسته همت نموده که این اسکان وجایگاه مقدس را به افرادی از جمله ایشان همراهی کنیم که انشالله شاهد کم رنگ شدن مشکلات موجود انگونه که مردمان شریف وقدرشناس جوانرود مطلع هستن ومیباشند که ایشان در دوره تصدی فرماندار ان شهرستان واقعا سنگ تمام گذاشته که خدمات ایشان گواه بر اقدامات وی میباشد که می طلبد با حضور خود بپاس زحمات ولیاقت ایشان پاسخی به تلاشهای وی داده باشیم

  • ناشناس در تاریخ آذر 17, 1398 گفت:

    منم وارد کارزار نمیشم.

  • شهروند در تاریخ آذر 16, 1398 گفت:

    حدیث داریم که نماینده باید خوشتیپ باشه

  • شهروند . در تاریخ آذر 16, 1398 گفت:

    این کارای عجیب چیه ملتمون میکنن !؟ این همه کاندیدااااااا و جدیدا هم اونایی که ثبت نام نمیکنن بیانیه میدن که ما وارد کارزار نمیشیم . اگه این جزو ضروریاته که ما هم بیانیه بدیم که ثبت نام نمیکنیم .

  • بهروزبابایی در تاریخ آذر 16, 1398 گفت:

    باسلام . قابل توجه کاندیداهای عزیز وملت بزرگوار و شریف اورامانات ،برنامه راه فردا شبکه افق آقای مطهری نایب رییس مجلس آن تاریخ : ( نودونه درصد نمایندگان مجلس ما در دومین سال از خدمت متوجه میشوند که خیلی از وعده و وعیدهای داده شده از سوی آنها در زمان انتخابات اصلا در حیطه اختیارات آنها نمیباشندوبعد از کلی دوندگی وزحمت وهزینه علاوه بر سرخوردگی شرمنده ملت نیز میگردند)به نظر شما از بین این همه نامزد بهتر نیست کسانی مثل خود شهاب نادری،آرش لهونی،سیدنجیب میرانی ،که در بطن گیر وداد امورات قانونی کشور بوده اند این سکان را در دست گیرند؟ با احترام به نظر وآراء تمام عزیزان.

  • باینگان در تاریخ آذر 16, 1398 گفت:

    آرش لهونی صد در صد

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1398 گفت:

    مد جدید ثبت نام با تمام احترام که برای ۲ بت نام کنندگان قائل ولی این شیوه را نمی پسندم درگیری های قومیتی گذشته را به ذهن می آورد به اصطلاح (گله کومه ) حالا که ما درمان ۲۱ هستیم و همه می توانند با مراجعه با سایت سلام پاوه از تمتم اتفاقات با خبر شوند در سطح استان دیگر گمان نکنم به این مانور نیازی باشد و هیچ نتیجه ای هم ندارد می گویید نه می بینیم