د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:43

گزارش تصویری از نشست صمیمی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه پاوه با مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه

گزارش تصویری از نشست صمیمی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه پاوه با مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : نمایندگان اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان پاوه در نشستی صمیمی با مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از دغدغه ها ، انتقادات ، پیشنهادات و خواسته های خود گفتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح روز چهارشنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۸ نمایندگان موسسات فرهنگی […]

به گزارش سلام پاوه : نمایندگان اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان پاوه در نشستی صمیمی با مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از دغدغه ها ، انتقادات ، پیشنهادات و خواسته های خود گفتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح روز چهارشنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۸ نمایندگان موسسات فرهنگی و هنری ، مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران ، جمعی از فعالان عرصه ادبیات ،شاعران ، نویسندگان ، مدیران آموزشگاه های موسیقی ، مسئولان انجمن و گروه های نمایشی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پاوه گرد هم آمدند تا در دیداری صمیمی با بهرام فاضلی زاد مدیرکل جدید ارشاد اسلامی کرمانشاه و معاونان و اعضای ستادی این سازمان مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کنند .

رویکرد جدید مدیرکل ارشاد اسلامی که به همراه معاونان و مسئولان واحدهای مختلف این اداره کل بر این است که با حضور رو در رو با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه دغدغه ها و مشکلات را از نزدیک ببیند.

 

بهرام فاضلی در میان تمامی بی تدبیری های تدبیر و امید بنظر امیدبخش پا به عرصه گذاشته است . یا شاید حداقل به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه پاوه در زمینه رسانه و نگاه حمایتی به خبرنگاران و اصحاب خبر امیدوارانه می شود به این مدیر با تجربه و آگاه نگاه کرد.

 

مهمترین دغدغه مطرح شده در این نشست موضوع سالن اجتماعات مناسب و در شان مردم اهل فرهنگ و هنر این شهرستان بود. موضوعی که تکرار چندین ساله آن در تریبون های مختلف نتیجه ای جز وعده ها و حرفها زیبا و گفتار درمانی از سوی دولتمردان را در پی نداشته است.

 

وضعیت بیمه خبرنگاران ، وضعیت توجه ویژه خانه مطبوعات استان به رسانه های شهرستان پاوه ، حمایتهای مادی و معنوی و حقوقی از خبرنگاران ، کمک به رسانه های مکتوب پاوه و تهیه کاغذ آنها ، موضوع اهدای کتاب های به روز و خوب به موسسات فرهنگی ادبی ، حمایت از نویسندگان و صاحبان اثر و کتاب ، کمک به چاپ کتاب نویسندگان ، دعوت از فعالان ادبی و هنری پاوه در مراسمات استانی و کشوری ، وضعیت ساماندهی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی پاوه ، تصاحب مجدد بخشهای واگذر شده از مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی توسط اداره میراث فرهنگی ، توجه به کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تخصیص اعتبارات ویژه و لازم ، پیگیری وضعیت صدور گواهی آموزشی در انجمن های نقاشی ، برگزاری جشنوارهای استانی و ملی در پاوه در زمینه تئاتر ، رسانه ، ثبت گروهای نمایشی پاوه ، وضعیت خانه سینمای جوان پاوه ، وضعیت تمدید مجوز موسسه فرهنگی ادبی قلم معاصر کورد و…. در این نشست مطرح شد.

عکس : طیفور حاتمی

لازم به ذکر است تصاویر با گوشی موبایل ثبت شده است.

نشست با مدیرکل ارشاد اسلامی