د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:20

فرماندار جوانرود:رسانه ها نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی جامعه به عهده دارند

فرماندار جوانرود:رسانه ها نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی جامعه به عهده دارند

به گزارش سلام پاوه: فرماندار جوانرود در نشست با اصحاب رسانه با بیان اهمیت و نقش رسانه ها افزود:رسانه ها نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی جامعه به عهده دارند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رستگار یوسفی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تبریک ماه ربیع الاول با اشاره به سالروز زلزله ۲۱ […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار جوانرود در نشست با اصحاب رسانه با بیان اهمیت و نقش رسانه ها افزود:رسانه ها نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی جامعه به عهده دارند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رستگار یوسفی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تبریک ماه ربیع الاول با اشاره به سالروز زلزله ۲۱ آبان ۹۶ افزود: در این زلزله اصحاب رسانه و هنر نقش موثری ایفا کردند.

 

وی به خسارت و آسیب های این زلزله در شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت : زلزله آبان ۹۶ دراین شهرستان خسارات فراوانی بر جایی گذاشت بطوری که به ۹۰ درصد مناطق روستایی و ۶۰ در صد مناطق شهری آسیب جدی وارد شد.

 

فرماندار جوانرود خاطر نشان کرد: این زلزله علاوه بر خسارت مالی تاثیرات ناگواری بر روح و جسم مردم و منابع آبی و طبیعی مناطق زلزله زده گذاشت که تاثیرات آن کمتر از زلزله نبوده است.

 

یوسفی با بیان اینکه تهدیدهای زلزله در حال تبدیل به فرصت برای شهرستان است گفت:در زلزله آبان ۹۶، تعداد ۹ روستا تخریب و یک هزارو ۷۵ واحد شهری و روستایی در این زلزله آسیب دیدند که ۹۹۹ واحد بازسازی شده است.

 

وی اظهارداشت : برای بازسازی واحدهای زلزله زده ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات چهاردرصد و ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بلا عوض پرداخت شده است.

 

فرماندار جوانرود گفت: در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نیز پنج خانه بهداشت تعمیر و باز سازی و در بخش آموزش و پرورش ۱۳ مدرسه در قالب ۲۹ کلاس درس با استفاده از ظرفیت خیرین احداث و بازسازی شدند.

 

یوسفی به تعمیر و بازسازی مساجد نیز اشاره کرد و افزود: با استفاده از این فرصت ۱۵ مسجد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده است.

 

وی اظهارداشت : برای احداث جایگاه دام دراین شهرستان ۲۰میلیارد ریال بلاعوض ۷ میلیارد ریال تسهیلات و همچنین برای خسارات به دام سبک و سنگین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

 

فرماندار جوانرود به فرصت زلزله برای ایجاد رونق تولید و اشتغال دراین شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: از محل تسهیلات مناطق زلزله زده ۱۴۰ میلیارد ریال در قالب ۷۲۷ طرح با اشتغالزا یی۸۰۱ نفرپرداخت شده است.