د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:42

گزارش تصویری از جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع پاوه

گزارش تصویری از جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع پاوه

به گزارش سلام پاوه : محبان پیامبر اکرم (ص) چه سنی و چه شیعه در مسجد جامع پاوه گرد هم آمدند و با چنگ زدن به ریسمان الهی میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از جای جای شهرستان پاوه ، از استان کرمانشاه و استان […]

به گزارش سلام پاوه : محبان پیامبر اکرم (ص) چه سنی و چه شیعه در مسجد جامع پاوه گرد هم آمدند و با چنگ زدن به ریسمان الهی میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از جای جای شهرستان پاوه ، از استان کرمانشاه و استان کردستان ، از اقلیم کردستان عراق و… مشتاقان و دوستداران محمد مصطفی (ص) راهی مسجد جامع پاوه شدند و باری دیگر به پیامبر صلح و دوستی لبیک گفتند و ادامه دهنده دین مبین اسلام شدند.

 

کیپ تا کیپ مسجد جامع پاوه لبریز بود از دوستداران پیامبر اکرم (ص) و در کنار این حضور پررنگ روحانیون اهل سنت از امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گرفته تا مهمانانی از سنندج و کردستان عراق تا خطیبان جمعه نوسود و نودشه و روستاهای پاوه همراه با علمای اهل تشییع استان کرمانشاه که در راس آنها آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه گردهم آمدند که چنگ زدن به ریسمان الهی پیام آور وحدت و برادری باشند.

 

پس از مدتها برنامه ریزی و جلسات متعدد به رهبری حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه مسجد جامع این شهر شاهد یکی از بزرگترین جشن های میلاد پیامبر اکرم در سطح استان و حتی شاید کشور بود.

مولودی خوانی گروه های مختلف ، شعر خوانی در وصف پیامبر توسط مجری برنامه ،دعا ، سخنرانی های عرفانی و دینی ، نماز و نیایش با پرودگار همراه با صرف نهار و پذیرایی از جمله برنامه های این مراسم جشن بزرگ میلاد در پاوه بود.

عکس : صهیب زربان

 

جشن میلاد پیامبر 98 جشن میلاد پیامبر 98