د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:14

موافقت با آزادی مشروط و مرخصی ۱۴ زندانی

موافقت با آزادی مشروط و مرخصی ۱۴ زندانی

به گزارش سلام پاوه: در بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از زندان این شهر با مرخصی و آزادی مشروط ۱۴ نفر زندانی موافقت کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه به همراه خسرو شاهین صفا رئیس زندان پاوه صبح امروز از بخش های مختلف زندان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه: در بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از زندان این شهر با مرخصی و آزادی مشروط ۱۴ نفر زندانی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه به همراه خسرو شاهین صفا رئیس زندان پاوه صبح امروز از بخش های مختلف زندان پاوه بازدید کرد.

الماسی در این بازدید از قسمت های مختلف زندان از جمله فرهنگی ، کتابخانه ، سالن ملاقات ، بند عمومی ، و آسایشگاه مددجویان بازدید بعمل آورد.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان پاوه را مطلوب ارزیابی نمود و اقدامات صورت گرفته را شایسته تقدیر دانست .

وی سپس در دیداری نزدیک با مدد جویان مسائل و مشکلات قضایی آنها را استماع و با جمع آوری درخواست های مکتوب آنها دستورات قضایی لازم را صادر کرد همچنین با پیشنهاد آزادی مشروط و درخواست مرخصی ۱۴ نفر از آنان موافقت نمود.

الماسی با تبیین سیاست های قوه قضاییه در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها برتلاش و اهتمام مجموعه قضایی این شهرستان در اجرای این امر تأکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید خسرو شاهین صفا رئیس زندان ضمن تشکر از حضور دادستان عمومی و انقلاب پاوه گزارشی از روند برنامه های زندان ارائه نمود.