چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 04:06

آیین گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) در پاوه برگزار شد/ عکس

آیین گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) در پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه؛ آئین گرامی داشت سالروز وفات پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در ناحیه مقاومت سپاه پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز، حجت الاسلام عباس جعفری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)؛ با اشاره به روایات و فرازهایی از […]

به گزارش سلام پاوه؛ آئین گرامی داشت سالروز وفات پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در ناحیه مقاومت سپاه پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز، حجت الاسلام عباس جعفری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)؛ با اشاره به روایات و فرازهایی از زندگی پربرکت حضرت محمد (ص)، به سیره زندگی پیامبر اسلام به عنوان الگوی حسنه برای انسان ها در تمامی دوران، پرداخت.

حجت الاسلام جعفری؛ رافت و مهربانی پیامبر اسلام(ص) را در مراحل مختلف زندگی شان و در برخورد با مشکلات و ناملایمات دوران حیات ایشان را مهمترین ویژگی حضرت ختمی مرتبت برشمرد.

 

ماموستا رمضانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات؛ ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، به تفاوت دیدگاه اهل سنت و تشیع در مورد سالروز وفات پیامبر اسلام (ص)، تاکید کرد؛ این اختلافات فقهی نباید مانع از بهره مندی از برکات گرامیداشت این ایام معنوی باشد.

 

ماموستا رمضانی؛ یادآوری و الگوبرداری از سیره حیات پیامبر اکرم(ص) را از اهداف بزرگداشت این ایام عنوان کرد و برگزاری این مراسم را در این راستا حائز اهمیت دانست.

 

گفتنی است؛ آیین گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، با اهتمام ادارات آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات و میزبانی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه پاوه و با حضور فرهنگیان و دانش آموزان و سایر عاشقان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه پاوه، برگزار گردید.