د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:20

ظرفیتی که فرماندار روانسر به خوبی از آن بهره می برد / فرهاد صالحی

ظرفیتی که فرماندار روانسر به خوبی از آن بهره می برد / فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها با مشاهده کانالهای تلگرامی روانسر و رصد اخبار متعدد فرماندار جوان این شهرستان به بهره گیری بسیار خوب و مثبت سعدی مصطفی زاده از ظرفیت این کانالها، رسانه ها و فعالان مجازی روانسر برای حل مشکلات این شهرستان پی میبریم . مشاهده می شود که این فرماندار […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها با مشاهده کانالهای تلگرامی روانسر و رصد اخبار متعدد فرماندار جوان این شهرستان به بهره گیری بسیار خوب و مثبت سعدی مصطفی زاده از ظرفیت این کانالها، رسانه ها و فعالان مجازی روانسر برای حل مشکلات این شهرستان پی میبریم .

مشاهده می شود که این فرماندار جوان به محض اطلاع از مشکلی در فضای رسانه ای این شهر سریعا پیگیر حل آن می شود و این امر باعث ایجاد اعتماد دو سویه بین مردم و فرمانداری به واسطه رسانه ها ، کانالها و فعالان رسانه ای شده است.

 

مصطفی زاده با روی گشاده و بهره گیری از دغدغه مندی مدیران کانالهای تلگرامی و خبرنگاران این شهرستان ضعفها و کمبودها را به راحتی می بیند و سریعا در حد توان به حل آنها می پردازد.

 

وی در معنی واقعی کلمه ، رسانه ها را ارکانی برای توسعه می داند و نگاه ویژه وی بدون حب و بغض و جانبداری و جریانی به آنها باعث شده است فضای آرام و بسیار خوبی در این شهرستان تا امروز بوجود بیاید.

 

مصطفی زاده مدیران را وادار به پاسخگویی به رسانه ها کرده است . او عملا به رسانه ها اعتماد دارد و برای این اعتماد سازی وقت و برنامه ریزی کرده است .

 

تلفنش همیشه پاسخگوی رسانه ها است . درصدد حذف رسانه های منتقد نیست و نکات انتقادی را با عمل پاسخ می دهد . نتیجه این اعتماد دوسویه همگام شدن مردم ، رسانه ها و مسئولان برای محقق شدن مطالبات و رفع مشکلات شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات است.

 

فعالان مجازی و مدیران کانالهای تلگرامی روانسر هم با درک این اعتماد روز به روز حرفه ای تر ، مسئولیت پذیر تر و آگاهانه تر به پوشش اخبار و انعکاس مشکلات و نقد می پردازند و این روند باعث پویاتر شدن جامعه و متعاقبا رشد و توسعه برای روانسر دروازه اورامانات می شود.

 

این رسانه ها و فعالان مجازی هرگز از نقد کردن فرماندار و مسئولان قلمشان نمی لرزد چون معتقدند فرماندار در هر شرایطی حامی آنها است. مصطفی زاده نگاه یکسانی به رسانه ها و خبرنگاران دارد و همه رسانه ها چه رسانه های همسو و چه رسانه های منتقد به یک چشم می بیند و تفاوتی بین آنها قائل نیست و نقد را از از هر رسانه ای که باشد می پذیرد . و هرگز از اهرمهای فشار برای سرکوب نقادان استفاده نمی کند و برای رسانه های مداح و ثنا گو نیز فرش قرمز پهن نمی کند.

 

حال با وجود بستر سازی خوب در این شهرستان و تعامل دو سویه و بدور از اجبار و فشار بر رسانه ها ما شاهد محقق شدن مطالبات مردم این شهرستان در این مدت هرچند کوتاه بوده ایم . روند مثبت و بر مبنای صداقت و اعتماد حاکم بر شهرستان روانسر و بخصوص ما بین رسانه ها و فرماندار  نوید بخش روزهای خوب برای روانسر دروازه اورامانات است .

یک پاسخ برای “ظرفیتی که فرماندار روانسر به خوبی از آن بهره می برد / فرهاد صالحی

  • ناشناس در تاریخ آبان 1, 1398 گفت:

    تعریف از در از سوی دیوار ما مستمع ندارد…..