ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 10:21

موضوع تامین سوخت عشایر باینگان بررسی شد

موضوع تامین سوخت عشایر باینگان بررسی شد

به گزارش سلام پاوه ؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر منطقه باینگان نشستی با حضور بخشدار باینگان ،امور عشایری این بخش و مدیر ناحیه پخش فرآورده های نفتی شهرستان پاوه در بخشداری باینگان برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ در این نشست بخشدارباینگان با اشاره به نقش عشایر در چرخه […]

به گزارش سلام پاوه ؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر منطقه باینگان نشستی با حضور بخشدار باینگان ،امور عشایری این بخش و مدیر ناحیه پخش فرآورده های نفتی شهرستان پاوه در بخشداری باینگان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ در این نشست بخشدارباینگان با اشاره به نقش عشایر در چرخه تولید گفت؛ رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه کار برای عشایر مهمترین اقدام در جهت رونق تولید است.

 

محمد هادی زامیاد تلاش در جهت رفع مشکلات و تسهیل در کار عشایر را تلاش در راستای رونق تولید دانست و گفت؛ وظیفه تمامی دستگاهها است که در این زمینه تلاش و کمک کنند.

 

بخشدار باینگان با اشاره به دستورالعمل شرکت نفت مبنی بر تامین سوخت عشایر از طریق سامانه، افزود؛ با توجه به عدم وجود زیرساختها از جمله خطوط ارتباطی تلفن و اینترنت اجرای این دستورالعمل برای عشایر منطقه امکان پذیر نمیباشد و نیاز است مسئولان مربوطه در شرکت نفت همچون سنوات قبل اقدام کنند.

 

بخشدار باینگان گفت؛ با وجود این دستورالعمل عملا عشایر باینگان برای تامین سوخت خود با مشکل جدی مواجه شده اند.

 

زامیاد افزود؛ ضرورت دارد به منظور رفع این مشکل و جلوگیری از چرخه تولید عشایر تدبیری مناسب اندیشیده شود.

 

در این نشست مدیر ناحیه پخش فرآورده های نفتی شهرستان پاوه با اذعان به مشکلات پیش آمده برای عشایر در جهت تامین سوخت آنها گفت؛ موضوع را به مدیریت ناحیه پخش فرآورده های نفتی استان منتقل کرده است.

 

بهرام زاده افزود؛ برای تامین سوخت کارگاههای صنعتی و تولیدی و همچنین ماشین آلات سنگین در منطقه مشکلی نداریم و از طریق ثبت نام در سامانه، سوخت آنها تامین میشود.