س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 01:59

اجرای طرح پلیس مدرسه در مدارس پاوه / عکس

اجرای طرح پلیس مدرسه در مدارس پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه، از اجرای پلیس مدرسه در مدارس پاوه در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در سومین روز از آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه، با اشاره به طرح آموزش فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه، از اجرای پلیس مدرسه در مدارس پاوه در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در سومین روز از آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه، با اشاره به طرح آموزش فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، خیابان‌های اصلی و فرعی و نقاط حادثه‌خیز، افزود؛ با توجه به توافقنامه بین آموزش و پرورش و پلیس راهور، در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مسیر خیابان های اصلی سطح شهر، طرح پلیس مدرسه از میان دانش آموزان با کسب آموزش‌های لازم در خصوص رعایت مقررات و احترام به قوانین، اصول صحیح عبور و مرور ایمنی دانش آموزان از سطح معابر، اجرایی می شود.

برزگرفرد به اجرای مرحله نخست این طرح پرداخت و اضافه کرد؛ با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و همراهی مدیران و عوامل اجرایی مدارس ضیایی، حضرت سمیه، حضرت فاطمه و فرهنگیان پاوه، آموزش های لازم به دانش آموزان به صورت نظری و عملی ارائه گردید.

وی افزود؛ پلیس مدرسه با استقرار در محل های تردد دانش آموزان به ویژه تقاطع‌ها و معابر اطراف آموزشگاه‌ها، هنگام عبور دانش آموزان از عرض معابر روبروی مدرسه یا زمانی که دانش‌آموزان به‌صورت دسته جمعی برای گردش‌های علمی و نظایر آن حضور پیدا می‌کنند و به عبور و مرور ایمن دانش آموزان کمک و یاری می رسانند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ تقویت روحیه ی انضباط فردی و اجتماعی در دانش‌آموزان، مسئولیت پذیری، احترام به مقررات و قوانین، ایجاد محیطی سالم و ایمن برای تردد دانش آموزان را، از جمله اهداف طرح پلیس مدرسه برشمرد.

گفتنی است پیشتر؛ شهرداری پاوه نیز با رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و بهسازی پیاده رو در مسیر مدارس حاشیه خیابان های اصلی و فرعی، در راستای ایمنی تردد دانش آموزان و اجرای موفق طرح پلیس مدرسه، فعالیت های گسترده ای انجام داده است.