س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:45

دانش آموزان پاوه همزمان با طنین زنگ مهر و مقاومت راهی کلاس های درس شدند/عکس

دانش آموزان پاوه همزمان با طنین زنگ مهر و مقاومت راهی کلاس های درس شدند/عکس

به گزارش سلام پاوه : آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان شهرستان پاوه و دانش آموزان به صدا درآمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز، حاج ماموستا ملا قادر قادری در آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت در سخنان کوتاهی با بیان آیاتی از قرآن کریم، به اهمیت دانایی و کسب […]

به گزارش سلام پاوه : آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان شهرستان پاوه و دانش آموزان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز، حاج ماموستا ملا قادر قادری در آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت در سخنان کوتاهی با بیان آیاتی از قرآن کریم، به اهمیت دانایی و کسب معرفت در مبانی معارف اسلامی پرداخت و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، سعادت دانش آموزان را در تلاش در مسیر علم و ادب دانست.

حاج ماموستا ملا قادر قادری؛ به شرایط دشوار تعلیم و تربیت در عصر کنونی اشاره کرد و معلمان و خانواده ها را به توجه بیشتر به مسایل تربیتی دانش آموزان، توصیه نمود.

 

امام جمعه پاوه؛ غفلت والدین در زمینه استفاده فرزندان از شبکه های اجتماعی و فضای مهار گسیخته مجازی را از عوامل و آفت های تربیتی در جامعه امروز برشمرد.

 

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه؛ با تبریک فرارسیدن نوروز تعلیم و تربیت به بیان نظرات شهید چمران در مورد ارتباط تعهد و تخصص پرداخت و تقارن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی را نشانه ارتباط دوسویه و پیوند راستین تعهد و تخصص دانست که در جبهه های ۸ سال دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود.

 

وی؛ دانایی را منشاء توانایی و مهارت ذکر کرد و توانایی بدون دانایی را بی ارزش خواند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با ذکر چند توصیه به والدین دانش آموزان در زمینه تنظیم ساعات خواب و بیداری دانش آموزان، تغذیه صحیح و میان وعده سالم، توجه به دوستان و ارتباط اجتماعی فرزندان، ارتباط مستمر اولیا با مدرسه را در رشد جسمی و روانی و ارتقای سطح علمی و تربیتی دانش آموزان موثر عنوان کرد.

 

در پایان این آیین نمادین؛ زنگ مهر و مقاومت توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه نواخته شد و دانش آموزان با ورود به کلاس های درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

 

گفتنی است؛ آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت در با حضور پررنگ مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان تعلیم و تربیت و شور و اشتیاق دانش آموزان و اولیای آنها، در محل دبستان دخترانه سعدی پاوه برگزار شد.