ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 17:21

قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس پلمپ شد

قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس پلمپ شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله از پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگارهزار ماسوله از پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد. […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله از پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگارهزار ماسوله از پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد.
پرويز اسدي افزود: در پي درخواست هاي مردم به خصوص خانواده ها و دريافت گزارشات متعدد از مزاحمت هاي ايجاد شده ؛ و در راستاي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي و با هماهنگي مراجع سرهنگ پرویز اسدیقضايي قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس که با قليان از مشتريان خود پذيرايي مي کند، ممنوع شود.
وي با بیان اینکه؛ پلمپ اين قهوه خانه با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، گفت: این قهوه‌خانه‌ به علت پذيرايي از مشتريان با قليان و عدم توجه به قوانین و ضوابط  ابلاغی در داخل پاساژ پلمپ و از فعالیت صنفی این واحد نیز جلوگیری به عمل آمد.
اسدي با ابراز نگرانی از تبدیل پاساژ به مکانی برای عرضه و استعمال قلیان، گفت: متاسفانه در این پاساژ افراد مختلف بویژه دختران و پسران جوان رفت و آمد می کنند.
وي در بخش ديگر سخنان خود از دستگيري افراد اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و گفت: 4 نفر از اراذل و اوباش شهر پاوه با سابقه هايي متعدد کيفري دستگير شدند.
وي افزود: اين افراد در پي ايجاد ناامني و مزاحمت در نقاطي از سطح شهر ، که به نحوی برای مردم ایجاد مشکل کردند، دستگير شدند.
وي تصريح کرد: پليس به کسي اجازه نخواهد داد با ايجاد ناامني، امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بياندازد.
وي در پايان گفت: پلیس با اقتدار تمام با هر گونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای ایمن و سالم، از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره ‌تلفن 110 اطلاع دهند.

9 پاسخ برای “قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس پلمپ شد

  • شهروند در تاریخ شهریور 11, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از اقدامات شایسته ئ نیروی انتظامی و تشکر از جناب سرهنگ اسدی فرمانده محترم ای کاش در خصوص قهوه خانه های ذدیگر اقدام شود

  • نوسود در تاریخ شهریور 7, 1393 گفت:

    دست مریزاد . ای کاش قلیان را برای همیشه ممنوع می کردند تا این همه جوان و نوجوان گرفتار این زهر مار نشوند

  • ناشناس در تاریخ شهریور 6, 1393 گفت:

    شهروند : ضمن تشکر از اقدامات نیروی انتظامی امید است کماکان در جهت مقابله با این محلها که جوانان را در راه مفاسد اجتماعی سوق می دهند و اراذل و اوباش هم نتیجه یا ثمره قهوه خانه ها و این محلها می باشند کوتاهی ننمایند . .این از درد دل صدها خوانوار شهر پاوه می باشد ..

  • بازیکن فوتبال در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    باسلام
    به اطلاع مردم شریف پاوه میرساند فردا پنجشنبه راس ساعت 17در استادیوم پاوه از دوره مسابقات استانی تیم پاوه به مصاف تیم قدرتمند ابی پوشان گیلانغرب میرود لذا از هموطنان عزیزم خواهشمندم جهت حضور هرچه پرشورتر وتشویق های بی امان خود تیم خودتان را تنها نگذارید

  • شیوایوسفی در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان پاوه جناب آقای اسدی و سپاس فراوان از تلاشهای بی دریغ و شبانه روزی ایشان ما به خود می بالیم که چنین مسئولین دلسوز و خدومی داریم متشکریم

  • یکی از ساکنان محله در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    از فرماندهی محترم انتظامی پاوه جناب سرهنگ اسدی تشکر داریم اما جناب سرهنگ سوالی که در ذهن مردم مطرح است چرا و با چه توجیهی مجوز اولیه به این قهوخانه آنهم در طبقه سوم پاساژ و در یک محله شلوغ داده شده است و باید کسانی که اسن مجوز را داد اند مورد باز حواست قرار بگیرند

  • آرش در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    عجب شهریه پاوه، داخل پاساژ و قلیان؟؟؟؟

  • بهاره در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    دست مریزاد به امید روزی که در تمام قهوه خانه های شهر پلمپ شود

  • آسو خان در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    از نیروی انتظامی به جهت مبارزه با مفاسد اخلاقی و اجتماعی ممنونیم