د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:59

دکتر شریعتمداری : مرزهای شیخ صله و شوشمی باید باز شوند

دکتر شریعتمداری : مرزهای شیخ صله و شوشمی باید باز شوند

به گزارش سلام پاوه : وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: باید همه تلاشمان را بکار گیریم تا مرزهای شیخ صله و شوشمی باز شوند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسین شریعتمداری شب گذشته در نشست شورای اداری که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: باید همه تلاشمان را بکار گیریم تا مرزهای شیخ صله و شوشمی باز شوند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسین شریعتمداری شب گذشته در نشست شورای اداری که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: باید همه تلاشمان را بکار گیریم  تا مرزهای شیخ صله و شوشمی باز شوند.

 

وی با بیان اینکه گردشگری می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات استان را حل کند, اظهار کرد: می‌توان رتبه استان در کشور را از لحاظ فضای کسب و کار ارتقا داد و کرمانشاه می‌تواند در این زمینه از خیلی استان‌ها جلو بیفتد.

 

شریعتمداری در ادامه مردم را از عوامل جذب سرمایه دانست و نیاز به مواد اولیه در شرایط تحریم را یک مزیت برای استان‌های مرزی عنوان کرد و اعلام کرد: تعاونی‌ها در نقاط مرزی را از تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند خواهیم کرد.

 

وزیر کار وعده داد که ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به توسعه بوم‌گردی استان اختصاص می‌دهد, و ادامه داد: در شرایط خاص امروز کشور باید دنبال رسته‌های پیشران رفت.

 

وی جذب سرمایه‌گذار, استفاده از تسهیلات روستایی, پرداخت یارانه دستمزد, پرداخت ۵۵۰۰ مشوق بیمه‌ای به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط دولت را از جمله کارهای مؤثر در حوزه اشتغال دانست.

 

شریعتمداری ایجاد تعاونی صادراتی در استان را راهگشا دانست و گفت:  این تعاونی‌ها مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.

 

وزیر رفاه بیان داشت: بینظیرترین اقدام در در شفاف‌سازی را انجام دادیم و به صورت کاملا روشن برنامه‌های اشتغال روستایی را در سایت وزارتخانه منتشر کردیم و اطلاعات مشاغل خرد و خانگی را نیز به صورت آنلاین و شفاف در دسترس مردم قرار دادیم. و این شفافیت به افزایش سرمایه و اعتماد عمومی کمک ‌می‌کند.

 

وی خدمت‌گذاری به بازنشستگان را افتخار دانست و این امر را یک تکلیف و وظیفه انسانی توصیف کرد که در انگیزش و دلگرمی جوانان نسبت به آینده مؤثر است.

 

شریعتمداری با اعلام اینکه شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) ۳۹۶ درصد رشد سود داشته است, عنوان کرد: مقدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان را فراهم می‌کنیم.

 

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع امهال مجدد وام‌های زلزله‌زدگان را از دولت پیگیری می‌کنم و  ایجاد <<خانه امید>> در کرمانشاه را نیز دنبال خواهم کرد.مصالح ساختمانی مورد نیاز زلزله‌زدگان تامین خواهد شد.

 

وی در پایان از مدیران خواست با تبعیض و فساد برخورد کنند و نیروهای شایسته را به کار گمارند و تا می‌توانند به مردم خدمت کنند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با شعار همه با هم برای بازگشایی مرز شوشمی و همراهی و پیگیری امام جمعه محترم پاوه ، فرماندار ، نماینده مردم پاوه و اورامانات ، پیگیری رسانه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی امیدوار است که به زودی شاهد بازگشایی مرز شوشمی باشیم.

یک پاسخ برای “دکتر شریعتمداری : مرزهای شیخ صله و شوشمی باید باز شوند

  • شهروند در تاریخ شهریور 29, 1398 گفت:

    آره مرزا خودشون باید تلاش کنن باز بشن