ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 06:15

فینالیستهای جام فوتبال “سیروس” با خلق صحنه های زیبا مشخص شدند/ گزارش تصویری

فینالیستهای جام فوتبال “سیروس” با خلق صحنه های زیبا مشخص شدند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : جام فوتبال سیروس عنوان یک دوره مسابقات فوتبال است که در ابتکاری نو از اداره ورزش و جوانان پاوه برگزار شد. سیروس نقشبندی پیشکسوت عرصه ورزش ، فوتبالیست ، مربی و مدیر اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه می باشد که در اقدامی ارزشمند اداره ورزش و جوانان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : جام فوتبال سیروس عنوان یک دوره مسابقات فوتبال است که در ابتکاری نو از اداره ورزش و جوانان پاوه برگزار شد. سیروس نقشبندی پیشکسوت عرصه ورزش ، فوتبالیست ، مربی و مدیر اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه می باشد که در اقدامی ارزشمند اداره ورزش و جوانان پاوه به پاس بیش از ۵۰ سال فعالیت ورزشی این پیشکسوت مسابقات چهار جانبه ای را با حضور تیم های پیشکسوتان فوتبال الف و ب پاوه ، روانسر و جوانرود تحت عنوان جام سیروس برگزار کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز در دو دیدار دیدنی در ابتدا دو تیم الف و ب پیشکسوتان فوتبال پاوه به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که بازی با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. ضربات پنالتی سرنوشت اولین فینالیست این دوره از رقابت ها را مشخص کرد . که تیم فوتبال الف پاوه در ضربات پنالتی موفق به شکست همشهری خود و جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد.

در دومین دیدار از این مسابقات دو تیم فوتبال پیشکسوتان جوانرود و روانسر به مصاف یکدیگر رفتند . که در یک بازی زیبا تیم فوتبال جوانرود با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پیشکسوتان روانسر گذشت و دومین فینالیست جام سیروس نیز مشخص شد.

در این مسابقات که با استقبال پیشکسوتان ورزش فوتبال همراه بود بسیاری از بازیکنان فوتبال پاوه و حتی اورامانات گرد هم جمع آمدند و به یاد دوران گذشته و جوانی نظاره گر دیدارهای فوتبال شدند . 

سرپرست اداره ورزش و جوانان پاوه در حاشیه این دیدار به سلام پاوه گفت :بیش از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان پاوه و ۶ نفر از پیشکسوتان فوتبال اورامانات در روز جمعه در دیدار پایانی این مسابقات تجلیل می شوند.

سعدی توفیقی افزود: ترویج اخلاق احترام به پیشکسوتان و پهلوان منشی ، حرمت نهادن به زحمت کشان و دلسوزان ورزش پاوه از جمله جناب آقای سیروس نقشبندی از جمله اهداف برگزاری این جام است.

 

صمیمیت بازیکنان پیشکسوت با یکدیگر ، گفتگو و بیان خاطرات شیرین دوران زمین های خاکی و فوتبال گذشته پاوه ، برپایی نماز جماعت عصر در زمین چمن نسمه ، ایجاد صحنه های زیبای فوتبالی و… اولین روز از برگزاری جام سیروس را با زیبایی به پایان برد.

 

در دیدار فینال دو تیم پاوه و جوانرود عصر جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم می روند پیش از برگزاری دیدار فینال مراسم ویژه تجلیل از پیشکسوتان در زمین چمن نسمه برگزار می شود.