د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:24

ستاد حقوق و وظایف شهروندی در پاوه تشکیل شد

ستاد حقوق و وظایف شهروندی در پاوه تشکیل شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از تشکیل ستاد حقوق و وظایف شهروندی در جلسه صبح امروز خبر داد. سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شورای اسلامی شهر پاوه با استناد به مصوبه این شورا در خرداد ماه ۹۸ ، امروز در جلسه ای با حضور شهردار […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از تشکیل ستاد حقوق و وظایف شهروندی در جلسه صبح امروز خبر داد.

سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شورای اسلامی شهر پاوه با استناد به مصوبه این شورا در خرداد ماه ۹۸ ، امروز در جلسه ای با حضور شهردار و دکتر برهان ولدبیگی رسمآ ستاد حقوق و وظایف شهروندی را تشکیل داد.

وی با اشاره به وظایف این ستاد گفت : این ستاد ، خود را موظف می داند در دو موضوع حقوق شهروندی و وظایف شهروندی مطالب آموزشی را به تمامی شهروندان پاوه در کلاسهای آموزشی با محوریت شهرداری پاوه ارائه نماید .

رئیس شورای شهر پاوه ادامه داد و گفت : هسته اولیه و اعضای تشکیل دهنده این ستاد اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و شهردار شهر پاوه و طراح طرح آقای دکتر برهان ولدبیگی هستند . همچنین در این جلسه مقرر گردید که رئیس ستاد حقوق و وظایف شهروندی ، شهردار پاوه مهندس آذری و دبیر این ستاد نیز دکتر ولدبیگی باشد.

مرادی گفت :این ستاد امیدوار است در امورات فرهنگی آموزشی بلند مدت با کمترین مخارج مالی بیشترین اثر گذاری را در سطح جامعه شهری پاوه داشته باشد.

وی افزود : ستاد حقوق و وظایف شهروندی از همشهریانی که در این زمینه علاقمند به کمک و خدمت به شهر پاوه و شهروندان هستند دعوت به عمل می آورد که در تماس با این ستاد یار و یاور آن در انجام وظایف شهروندی خویش باشند .