ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:45

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه معرفی شد/ عکس

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه معرفی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : طی حکمی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه سعدی توفیقی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه منصوب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی مراسمی با حضور مهندس سال افزود معاون توسعه و پیشتیبانی نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه ، حسین […]

به گزارش سلام پاوه : طی حکمی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه سعدی توفیقی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی مراسمی با حضور مهندس سال افزود معاون توسعه و پیشتیبانی نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه ، حسین زاده قائم مقام مدیرکل ، روشن زاده مشاور مدیر کل ورزش و جوانان در امور شهرستانها و معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه سعدی توفیقی از پیشکسوتان کشتی پاوه به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه معارفه و منصوب شد و از زحمات ادریس محمودی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان پاوه تقدیر به عمل آمد.

 

سعدی توفیقی اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد که سابقه قهرمانی در مسابقات کشتی در استان کرمانشاه و مقام سوم کشتی کشور را دارد وی بیش از ۲۵ بار به عنوان مربی و سرپرست در رده های مختلف کشتی در مسابقات استانی و کشوری شرکت داشته است . توفیقی در سال ۱۳۸۱ از طرف فدراسیون کشتی بعنوان به مربی نمونه کشوری انتخاب شد و بیش از ۴ دهه به عنوان دبیر و رئیس هیئت کشتی پاوه در خدمت کشتی پاوه بوده است . نامبرده از کارمندان اداره ورزش و جوانان پاوه می باشد. که پیش از این به عنوان معاون اداره ورزش و جوانان پاوه مشغول به خدمت بود.

 

پیش از این ادریس محمودی در آذر ماه ۱۳۹۶ عهده دار عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه بود .

 

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ضمن تبریک به آقای سعدی توفیقی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان و آرزوی توفیق برای وی، لازم می دانیم از تلاشهای آقای ادریس محمودی که در این مدت برای توسعه و ارتقای ورزش شهرستان پاوه قدر دانی کنیم .