د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:11

اخلال در خدمات رسانی در بیمارستان پاوه کذب است/هدف اصلی ارتقای کیفیت بیمارستان است

اخلال در خدمات رسانی در بیمارستان پاوه کذب است/هدف اصلی ارتقای کیفیت بیمارستان است

به گزارش سلام پاوه : رئیس بیمارستان قدس پاوه در واکنش به شایعه سازی در خصوص اخلال در ارائه خدمات رسانی به همشهریان پس از موضوع استعفای مدیران بیمارستان گفت : تمام هم و غم مجموعه پرسنل بیمارستان قدس پاوه خدمت رسانی و ارتقای کیفیت بیمارستان است و در موضوع امروز هیچگونه خللی در خدمات رسانی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس بیمارستان قدس پاوه در واکنش به شایعه سازی در خصوص اخلال در ارائه خدمات رسانی به همشهریان پس از موضوع استعفای مدیران بیمارستان گفت : تمام هم و غم مجموعه پرسنل بیمارستان قدس پاوه خدمت رسانی و ارتقای کیفیت بیمارستان است و در موضوع امروز هیچگونه خللی در خدمات رسانی بوجود نیامده است .

دکتر ستار سهرابی در نشست با خبرنگار سلام پاوه افزود : در پی پخش مصاحبه اینجانب در سایتهای محلی برخلاف شایعات بوجود آمده متاسفانه سو برداشتهای رخ داده است که باعث ایجاد شایعاتی از جمله عدم خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان پاوه شده است که این موضوع اصلا صحت ندارد.

وی با بیان سابقه ۲۳ ساله در خدمت به مردم شریف این دیار افزود: بعنوان یک متخصص بدون هیچ وقفه ای در حال ارائه  خدمت به بیماران و همشهریان عزیزم میباشم و ان شا ءالله بیش از پیش در این راه تلاش خواهم نمود.

رئیس بیمارستان قدس پاوه گفت : تمام تلاش بنده و مجموعه ارائه خدمت صادقانه و خدمات دهی مناسب و ارتقاء کیفیت بیمارستان قدس پاوه بوده است و هرگونه سو برداشت و شایعه سازی از مصاحبه و اظهارات بنده مبنی بر خلل در خدمات رسانی را تکذیب می کنم و تنها مانع تراشی در انجام کار از طریق مدیر شبکه عامل استعفا بوده است . و بیمارستان به همت پزشکان دلسوز و پرستاران و پرسنل خدوم تمام وقت ارائه دهنده خدمات بوده و هست و هرگونه خلل در این کار کذب محض است.

 

گفتنی است، بیمارستان قدس پاوه با ۱۰۶ تخت (۹۴ تخت بستری و ۱۲ تخت ویژه) در پنج طبقه احداث شده که دوازدهم مردادماه امسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

3 پاسخ برای “اخلال در خدمات رسانی در بیمارستان پاوه کذب است/هدف اصلی ارتقای کیفیت بیمارستان است

  • هواار گه ی بارام در تاریخ شهریور 6, 1398 گفت:

    تیم مدیریتی دکتر سهرابی از موفق ترین ودلسوزترین پرسنل واقعا زحمت کش بیمارستان هستندا

  • هاوشاری در تاریخ شهریور 6, 1398 گفت:

    شاید کمتر کسی باشد که حداقل یکبار به مطب دکتر سهرابی مراجعه نکرده باشد و از سخاوت و مردانگی این مرد بزرگ ولی گمنام ندیده باشد بارها افراد بی بضاعت را درمطب با کمترین هزینه حتی کمتر از تعرفه های بیمارستان سنوگرافی آنها را انجام داده یا رایگان کرده است‌ دکتر سهرابی باعشق خدمت و کمک به حل مشکلات بیمارستان جدید پست مدیریتی را قبول کرد ولی این مدت حتی یک ریال هزینه حق مدیریتی را دریافت نکرده است . درحالی از حساب شخصی خود بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برای رفع کمبود تخت های بستری مریض در اورژانس هزینه کرده است .این مدیر موفق و تیم کاری ایشان ازاستراحت و درکنار خانواده گذشتند تا مشکلات پیش روی بیمارستان جدید راحل کنند . جناب رییس شبکه یکبار در دوره قبل این پست را تجربه کردی و با خیلی ازنقدها روبه رو شدید . دوباره با شطرنج بازی ناموق ……. . به پست رییس شبکه شهر مردمان ناامید برگشتید و انتظار داشتیم بهتراز قبل عمل کنید .اما و دریغا. دکتر سهرابی و همکارانشان را دلجویی کنید و به خواسته های برحق آنها برای حل مشکلات بیمارستان جدید جامه عمل بپوشانید .هرکسی از همشهریان عزیزی که حتی یکبار به بیمارستان مراجعه کرده اند . تغییرات مثبتی را نسبت به قبل احساس میکنند . دکتر جهانبخش ولدبیگی عزیز پس درنگ جایز نیست با قبول نکردن درخواست استعفای این عزیزان ازطرف شما و دکتر مرادی بیشتر از این مدیر موفق حمایت کنید

  • شهروند در تاریخ شهریور 6, 1398 گفت:

    دکتر سهرابی ادم شریف و مدیر توانمندیه اقای دکتر ولدبیگی هم با امدنش سرکار روند خوبی رو داشته بهتره با گفتگو مشکلات حل بشه و این تیم مدیریتی فعالیتشون ادامه پیدا کنه چون به نفع شهرمونه