س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:21

توانمندی های روستایی و عشایری پاوه در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته شد

توانمندی های روستایی و عشایری پاوه در نمایشگاه تهران  به نمایش گذاشته شد

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری پاوه در تهران به نمایش گذاشته شد.   غفور رستم زاده مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان و سرپرست غرفه شهرستان پاوهدر مصاحبه با پایگاه خبری سلام پاوه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت روستایی استانداری کرمانشاه و درخواست فرمانداری پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری پاوه در تهران به نمایش گذاشته شد.

 

غفور رستم زاده مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان و سرپرست غرفه شهرستان پاوهدر مصاحبه با پایگاه خبری سلام پاوه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت روستایی استانداری کرمانشاه و درخواست فرمانداری پاوه در این نمایشگاه شرکت کردیم تا همچون گذشته توانمدیهای شهرستان پاوه را در حوزه های صنایع دستی, گردشگری و فرآوری و بسته بندی محصولات پاک و ارگانیک به سایر هموطنان معرفی نماییم.

 

رستم زاده به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و‌ گفت:صنایع دستی از جمله گیوه، جاجیم، موج و سبدهای ارغوانی،انواع محصولات باغی از قبیل گردو،توت،رب انار،انجیر خشک از جمله محصولاتی هست که در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

وی به اهمیت شرکت در این نمایشگاه ها اشاره و ابراز امیدواری کرد که مسئولان توجه بیشتری به برپایی نمایشگاه ها در داخل استان و شهرستان نمایند و از فعالین منطقه درخواست نمودند که جهت بهتر دیده شدن در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

 

گفتنی است در این نمایشگاه گروه ئاتورگه زردویی، تعاونی بانوان کارآفرین میوان،تعاونی نیک اندیشان باینگان و فروشگاه اینترنتی صنایع دستی و محصولات بومی کرد سل به نمایندگی از شهرستان پاوه حضور فعال دارند.