د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:34

با احساسی شاعرانه، اصحاب رسانه پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

با احساسی شاعرانه، اصحاب رسانه پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه فرهنگی هنری نسیم فرهنگ هورامان پاوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک نشست ویژه و با حضور صاحبان قلم ، نویسندگان ، شاعران و فرهنگیان و… از اصحاب رسانه پاوه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : […]

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه فرهنگی هنری نسیم فرهنگ هورامان پاوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک نشست ویژه و با حضور صاحبان قلم ، نویسندگان ، شاعران و فرهنگیان و… از اصحاب رسانه پاوه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در اقدامی نو و قابل تقدیر موسسه ادبی نسیم فرهنگ هورامان به پاس تلاشهای همیشگی اصحاب رسانه و خبرنگاران پاوه در برنامه ای ویژه تحت عنوان عصری با شعر از این قشر تجلیل کردند.

 

این برنامه پر احساس و زیبا که احساس شاعرانه شاعران هورامان و حضور گرم علاقمندان ادب و هنر برگزار شد . با قرائت قرآن مظفر ولدبیگی مدیر مسئول دنگی نوریاو و اجرای خانم گونا راهپیما از شاعران و فعالان موسسه نیسم فرهنگ هورامان آغاز شد.

 

 

محمد رشید امینی شاعر شهرستان پاوه هم در سخنانی اظهار داشت: در سال ۱۳۷۷ یکی از بهترین خبرنگاران ایران با نام محمود صارمی و چند نفر از افراد سفارت ایران کشته شدند و به همین مناسبت این روز را روز خبرنگار نامیدند.

 

وی ضمن تبریک این روز به خبرنگاران پاوه افزود: خبرنگاری بخشی از مسائل فرهنگی منطقه و مردم هستند که اگر خبرنگار دست به قلم می برد قصد دارد که با بهترین شیوه مطلب خود را انتشار دهد.

 

وی گفت: این بهترین شیوه نوشتن هم از فرهنگ آن مردم گرفته شده است به طوری که مثلا خبرنگاران شهرستان پاوه ،در بین خود این مردم رشد یافته اند و فرهنگ این مردم هم همراه انها است.

 

وی ادامه داد: با نگاهی به عملکرد سایتهای شهرستان پاوه به واقع باید بگوئیم که نزدیک به ۹۰ درصد این سایتها بدون عیب است و ان شاالله با همین شیوه ادامه دهند و مناطق بیشتری از اورامانات را در سیطره خود قرار دهند.

 

وی گفت: صداقت خبرنگاری و راستی و دور از شایعه از مواردای مهمی است که نیاز است خبرنگار بدنبال آنها برود و به دنبال جریانات و حمایتهای شخصیتی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات نروند.

 

مدیر موسسه نسیم فرهنگ هورامان گفت :امروز خیلی خوشحالم و افتخار میکنم که گرد هم آمدیم تا از مجموعه ای تقدیر کنیم که هیچوقت به حق خود نرسیده اند.

 

ابراهیم شمس افزود : مجموعه ای که آنها را رکن چهارم دمکراسی نامیده اند.

 

وی به تعریف از خبرنگار و اهمیت آن پرداخت و گفت : خبرنگار کسی است که پیگیر مشکلات و معضلات جامعه است که در کنار آن هم واقعیت های تلخی را پیدا میکندو برای حل مشکلات جامعه و پیگیری آنها خود را مسئول میداند. خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولین هستند و نمیتواند نسبت به این مسائل بی خیال باشد. خبرنکار با قلم خود به جنگ کمبودها و بیخیالیهای  می رود که در این راه دچار مشکلات و تهدیدات و فحاشی ها میشود ولی هیچوقت دست از رسالت خود نمیکشد.

 

شمس ادامه داد و افزود : موسسه نسیم فرهنگ هورامان با عظمی پولادین برای خدمت به فرهنگ و هنر به میدان آمده است که در این راستا کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده است .

 

وی به برنامه های برگزار شده توسط این موسسه اشاره کرد و گفت : برنامه تجلیل از خبرنگاران  بیست و پنجمین برنامه موسسه نسیم فرهنگ هورامان است که در شهر پاوه برگزار شده است . که برای هماهنگی و اجرای یک برنامه حدودا یک ماه و برگزاری جشنواره های تخصصی بیش از دو ماه با انتخاب دبیر اجرایی یک روز تصمیم به برگزاری آنها میکنیم.

 

ابراهیم شمس افزود : به عقیده من کارهای مهم و با ارزش در نزد رسانه ها می باشد که در همه حال فعالیتهای ما را در فضای مجازی پوشش خبری میدهند.

 

وی به هدف برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت : ما به بهانه روز خبرنگار از زحمات و تلاش این عزیزان تقدیر به عمل می آوریم من در روز اول که سایتهای خبری تاسیس و راه اندازی شده اند با آنها در ارتباط بوده ام و در اینجا میخواهم در قالب احساس در مورد آنها سخن بگویم.

 

مدیرموسس نسیم فرهنگ هورامان افزود : اولین سایت فرهنگی ، ادبی و خبری شهر پاوه درسال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز و شاید اولین فردی باشم که از تصمیم باخبر شدم چون در زمینه ولابگ نویسی همکاری و ارتباط خاصی با آقای خالدی زاد داشتم. کومکال بعنوان مرکز هنرمندان و ادیبان و قلم به دستان هورامان تبدیل شده بود بدون تعارف میتوانم بگویم کویمکال خلا‌ نبود روزنامه را حدود چهارسال در شهرستان پاوه جبران کرد که متاسفانه با مشکلات و چالشهای که برای ایشان بوجود آمد شاهد بودیم در کمال نا باوری نوشته بود کویمکال تعطیل شد .

 

ابراهیم شمس به تاریخپه رسانه ها مجازی پاوه پرداخت و گفت :تاسیس و راه اندازی سایتهای سلام پاوه، پاوه پرس ، ده نگی نوریاو، هزارماسوله باعث شد و   نگذاشتند چراغ روشن کومکال خاموش شود و با قدرت به عرصه خبر وارد شدند که با جرآت میتوانم بگویم در طول این پنج یا شش سال گذشته در استان کرمانشاه و غرب کشور حرف اول را برای گفتن دارند.

 

وی از هزارماسوله گفت : یاور اسکات جوانی محجوب و با اخلاق با انتشار اخبار فرهنگی، هنری و سیاسی منطقه پا به پای بقیه سایتها خدمتی بزرگ به شهر و آب و خاک خود کرده و همچنان ادامه میدهند . شجاعت و نترسی که بنده از یاور اسکات دیده ام کمتر جایی دیده یا شنیده ام . یکی از ویژگیهای مهم و برتر سایت هزارماسوله فعالیت خانم کوثر فخری می باشد که به راستی باعث افتخار می باشد.

 

ابراهیم شمس از پاوه پرس گفت : کاک فاروق گرامی استاد قلم ، موسسه نسیم قلم هورامان یک دنیا مدیون قلم و دست به قلم شماست .که با انتشار و وصف موسسه  نسیم فرهنگ هورامان عظمت و قدرت این موسسه را به دنیا معرفی میکند.  کاک فاروق یوسفی زندگی و سلامت خود را صرف فعالیت در سایت پاوه پرس کرده اند که همچنان شاهد بودیم پارسال دچار عارضه قلبی شدند و ادامه رسالت پاوه پرس به دست پسر گرامی و هنرمندش کاک میلاد یوسفی افتاد .

 

وی به سلام پاوه اشاره کرد و گفت : فرهاد صالحی عزیز و کاک صهیب زربان که چرا نباید بنده سر تعظیم برای این دو جوان شایسه فرود نیاورم که بجای اینکه دنبال تفریح و خوشی های خود بروند مشغول خدمت شبانه روزی به مردم اند . سالها است با فعالیتشان شب و روز را بر کم کارها تنگ کرده اند. شاید من اولین کسی بودم که با تاسیس سایت سلام پاوه کنار فرهاد صالحی و صهیب زربان بوده ام . هیچوقت فراموش نخواهم کرد که روزی فرهاد صالحی میخواست که وبلاگ سلام پاوه را به سایت تبدیل کند با بنده مشورت کردند که میخواهم بر اساس قانون به جنگ نا عدالتی ها بروم به ایشان یادآور شدم به دنبال زندگیت برو این کاری که شما میخواهی انجام بدهی دردسرهای خودش را دارد ولی کاک فرهاد با شجاعت تمام وارد عرصه میدان خبر شدند و به نقد ریز و درشت مسئولین شهر پاوه پرداخت که چندین بار ازخود بنده نیز نقد کردند امروز اگر از زندگی عقب افتاده اند اما با سربلندی زندگی کرده اند و کاک کیهان محمدی که امروز هم زحمت ضبط و فیلمبرداری مراسم برعهده اوست .بعنوان ، خبرنگار، عکاس و تدوینگردر کنار بقیه اعضای سلام پاوه مشغول به فعالیت هستند که جا دارد تشکر و خسته نباشید ویژه ای به ایشان گفته باشیم .

 

مدیر موسسه نسیم فرهنگ هورامان به دنگی نوریاو پرداخت و گفت : کاک مظفر ولدبیگی مدیر سایت ده نگ نوریاو و کانال اموات پاوه ،میدانم خیلی خیلی خسته هستی .سالهاست یک روز به خود استراحت نداده ای و بزرگترین آرشیو فرهنگی ،هنری و خبری منطقه هورامان را جمع آوری کرده ای و سالهاست با انجام مصاحبه با افراد مختلف نگذاشته اید این افراد گنجینه های خود را به زیر خاک ببرند.

 

ابراهیم شمس به تمجید از مظفر ولدبیگی پرداخت و گفت : کاک مظفر زندگینامه ات را مطالعه کرده ام . باورش برای هیچکس آسان نیست که با بیش از هزار نفر مصاحبه انجام داده اید آرشیو شما به اندازه یک کتابخانه مرکزی می باشد .با راه اندازی کانال اموات زحمت مردم را برای مراسمات تعذیه به حداقل رساندی . کاک مظفر اگر تعداد افرادی قدردان شما نباشند و باعث دلشکستگی شما میشوند. بدان دلشکستن رسم روزگار می باشد و آنها چشم دیدن این همه خدمت شما را ندارنداما همه ما قدر دان زحمات شما هستیم و خواهیم بود.

 

وی در ادامه از محمد هادی زامیاد گفت : اینجا جا دارد از آقای هادی زامیاد خبرنگار رسمی صدا و سیما که سالها خبرهای شهرستان پاوه را تهیه و در صدا و سیما و بخش خبر پخش می شد تشکر کرد ایشان که هم اکنون بعنوان بخشدار شهر باینگان مشغول به خدمت هستند که جا دارد از وی تشکر و قدر دانی داشته باشم.

 

شمس سپس گفت :احترام دارم برای افرادی که با سایتهای شهرستان پاوه همکاری کرده اند. ماموستا مومن نوری که سالها بعنوان خبرنگار در رادیو مریوان مشغول به خدمت بودند سپاس و تشکر دارم از اقای دکترمحمودی ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان پاوه که با دل بزرگی که دارند به ما اجازه داده اند کارهای بزرگی انجام بدهیم تشکر می کنم . و ارادت دارم خدمت خانواده موسسه نسیم نیز قدردانم. و در پایان از طرف خود و انجمن نسیم قدردان زحمات انجمن ژیوای هستم که هیچ زبانی قادر به وصف زحمات و از جان گذشتگی افراد این انجمن نیست . که این عزیزان در دل مردم جایگاه بزرگی دارند و از خدای بزرگ سربلندی و عزت و حفظ جان آنها در برابر اتفاقات را خواستارم.

 

سیدازاد حسینی از فعالان و عضو موسسه نسیم فرهنگ هورامان نیز ضمن خوش آمد و تبریک روز خبرنگار گفت : تقدیر و تشکر دارم از حضور حاضران که دعوت موسسه را قبول کرده تا امروز همراه با ما بتوانیم تقدیر و احترام را ازکسانی داشته باشیم که بدون هیچ چشم داشتی و بدون اینکه هیچ منتی بر گردن کسی بگذارند و بدون اینکه هیچ درخواست مالی و هیچ چشم داشت و هدف دیگری داشته باشند و با وجود تمام نا ملایمتی ها ، تهدیدها و تمام سختی هایی که در سرراه خود دارند شرایطی را برای ما فراهم کردند که ما راحت بتوانیم بدون هیچ مشکلی در خانه های خود یا در محل کار  با باز کردن گوشی های خود هرآنچه را که در کنار خود میگذرد را به راحتی  ببینیم و از اخبار آنها بهرمند شویم.

 

وی افزود : خیلی خوشحالم که به بهانه روز خبرنگار خداوند بزرگ توفیقی نصیب ما کرد که همراه با شما از اصحاب رسانه تجلیل به عمل آوریم. لازم به ذکراست که انجمن نسیم بدون هیج وابستگی به نهاد و شخص یا جایی خاص بوده است . به پاس اینکه اصحاب رسانه همیشه یار و یاور انجمن بوده اند و اصحاب رسانه نقش مهمی در زندگی روزمره شهروندان دارد . تصمیم گرفته شد از این عزیزان تجلیل بعمل آید. اما با نگاه به ظرفیت سالن هنوز ظرفیت سالن تکمیل نشده است که بتوانیم به نحو احسن از این عزیزان هر آنچه شایسته باشد تجلیل کنیم .

 

حسینی ادامه داد و گفت : مراسم امروز کمی متفاوت تر از مراسماتی هست که قبلا در این سالن برگزار شده است . طوری که قبلا اصحاب رسانه تریبون را در اختیار مردم گذاشته و مشکلات آنها را اتعکاس داده اند‌ . اما امروز تریبون را در خدمت اصحاب رسانه قرار میدهیم تا ما در تقش خبرنگار بازی کنیم که از طریق این تریبون و انجمن نسیم و شما حضار گرامی بتوانیم مشکلات عزیزان اصحاب رسانه را به گوش مسئولین مرتبط رسانده که در راس آن آقای فرماندار و هر جا و هر مسئولی که لازم باشد برسانیم چرا که برخود وظیفه میدانیم که باید از اصحاب رسانه تجلیل کتیم .

 

وی افزود : قبل از هرچیز لازم است تشکر و تقدیر کنم از آقای مظفر ولدبیگی بخاطر کانال اموات پاوه در همین تربیون اعلام میکنم کاری که شما انجام داده اید یک کارماندگار است که قطعا شهروندان قدردان زحمات شما هستند به احتمال زیاد بعضی افراد فکر میکنند که افراد اصحاب رسانه از طرف یک مکان یا فرد خاصی حقوقی بابت این همه زحمتی که میکشند دریافت کنند. ولی من اعلام میکنم این افراد از هیچ شخص و سازمان و گروهی حتی یک ریال دریافت نمیکنند فقط بخاطر عشق و علاقه ای که به شغل خبرنگاری دارند به سمت این کار آمده اند. ما باید قدردان اصحاب رسانه شهرمان باشیم که همیشه حامی و پشتیبان نهاد ها و سمن ها ی مردم نهاد هستند .باید ازاصحاب رسانه کمال تشکر را داشته باشیم که مشکلات و کمبودها را به گوش مسئولین میرسانند.و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند باید از اصحاب ررسانه تشکر کنیم که با انعکاس جاذبه های گردشگری شهرمان باعث افزایش توریست و گردشگر و باعث رونق اقتصادی شهرمان میشود چه بسا اگر شما نباشید تخلفاتی را رسانه ای میکنید که هیچوقت مردم از آن خبر ندارند. اقدامات شما اصحاب رسانه قابل تقدیر می باشد حرمت قلم خود را نگه دارید و قلم خود را در مسیرحق و حقیقت بکار ببرید شما صدای مردم هستید سرمایه ارزشمند برای مردم و مسئولین هستید و با قدرت و پشتکار به کار خود ادامه دهید.

 

در این نشست همچین معاون فرماندار پاوه نیز  با تبریک روز خبرنگار گفت :تشکر و قدردانی را از موسسه نسیم فرهنگ هورامان بخاطر برگزاری این مراسم و بقیه مراسماتی که برای برگزاری آن زحمات زیادی متحمل میشوند را دارم. حقیقتا فرصتی مناسب مثل امروز پیدا نخواهد شد که ما بعنوان مسئول درد دلهایی داریم که بازگو و به گوش مخاطبین این سایت ها برسد .

 

هوشیار عبدالله زاده افزود : بدون شک هیچکس منکر نقش و تاثیر خبرنگار در جامعه نیست در سایت ها و کانالهای مختلف زحمات و تلاشهای رنگین این عزیزان به خوبی نمایان است. درحالی که هیچکس احساس نیاز نمیکرد ولی امروزه نبود آنها بزرگترین خلا‌ در جامعه است یعنی اگر خبرنگار و خبر نباشد احساس می کنیم یک چیز مهم گم کرده ایم . به زبان عامیانه عرض کنم که میگویند هر آنچه از دل برآید بردل نشیند و قطعا درد دلهای خبرنگاران نیز همین گونه است.

 

وی  به فرهنگ قدردانی در شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت : اینطور نیست که مردم ما قدرشناس نباشد قطعا مردم پاوه قدرشناس زحمات همه عزیزان می باشند در مناطق کرد نشین یک عادت داریم که کمتر قدرشناسی را بر زبان می آوریم .ولی اخیرا شاهد تقدیر از نخبگان و مشاهیری هستیم که درقید حیات هستند که اقدامی مثبت و بجا می باشد که این امر در این شهرستان توسط موسسه نسیم فرهنگ هورامان صورت گرفته است.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه ادامه داد و افزود : شکی نیست که رسانه های محترم بر همه مسائل جامعه به صورت پنهان و غیر محسوس نظارت دارند که منظور بنده بخشهای اداری ، دولتی و کارمندی می باشد و دلیل بر آن نیست که نظارت شما باعث شده است کسی در جایی تخلفی انجام ندهد ولی قطعا بدون تاثیر نیست واقعا اگر نظارت شما نباشد یک مسئول در خیلی از موارد مواظب حوزه کاری خود نیست.

 

عبدالله زاده در خصوص نقد رسانه ها گفت : خیلی زیباست که به واقع نقدهای ما سازنده باشد و تخریبگر و مینا شکن نباشند اگر قرار است از فردی یا مسئولی نقد کنیم اول ریشه یابی آان را انجام دهیم و عجولانه رفتار نکنیم .

 

وی گفت : متاسفانه در جامعه ما مردم خود را از مسئولین جدا میدانند و یک دیوار بی اعتمادی بوجوده آمده است .چرا باید این بی اعتمادی بوجود آید مگر من مسئول از بطن همین جامعه نیستم من مسئول با آموزش و راهنمایی معلمین و بزرگان این جامعه به این پست رسیده ام . شما هم باید کم کاری و ضعف های من را بگوییدچون به اصطلاح “همه چیز را همگان دادند” من مسئول هم باید آستانه و ظرفیت تحملم را بالا ببرم.

 

عبدالله زاده افزود : عذر خواهی میکنم از اصحاب رسانه که به راستی در اکثر مواقع مدیران عزیز آستانه تحمل آنها خیلی پایین است بنده زمانی که به سمت بخشدار مرکزی منصوب شدم به دوستان رسانه بخصوص سلام پاوه عرض کردم دوست دارم هر مطلبی درحوزه بخش مرکزی و حوزه کاری بنده است اول به خودم گفته شود و پاسخ بنده را هم بشنوید بعد اگر قانع نشدید به خودتان بستگی دارد که در سایت یا کانال منتشر کنید یا نکنید.

 

وی به نقدهای موجود در جامعه نسبت به مسئولان اشاره داشت و گفت :حقیقتا انتظار میرود که مدیر پشت میز نشین باشد و از ماشین دولت استفاده شخصی کند یا فقط یک میز را اشغال کند که این میز ارث پدری هیچکس نیست اگر لیاقت و شایستگی خدمت به مردم را اگر داری بفرمایید به مردم خدمت کنید و اگر نه میزخدمت را ترک کنید و بزارید یک نفر دیگر که شایستگی خدمت به مردم را دارد جای شما را بگیرد. هیچ تعارفی نداریم چون مردم امروز خدمت میخواهند.

 

هوشیار عبدالله زاده پاوه را به یک درخت کهن سال تشبیه کرد و گفت : این جمله را در خدمت فرماندار مطرح کردم و گفتم که فرصت آن نیست یک مسئول در پست خود به آزمایش و خطا بپردازد . پاوه جای آزمون و خطا نیست بلکه این درخت کهن نیاز به مراقبت و خدمت دارد که خشک نشود. بنده از دوستان رسانه انتظار دارم که رسانه ها ارتباط خود را با ما قطع نکنند. برای بنده سعادتی پیش آمده که در پست معاون برنامه ریزی فرماندار میتوانم تمام نشستها و ارتباط مردم با مسئولین را فراهم کنم اینجا قول میدهم هرقشری در هر زمانی با هر مدیر و مسئولی کار داشته باشد در مکان فرمانداری با افتخار در هرساعت شبانه روز این ارتباط را فراهم کنم که میتوانید این موضوع را رسانه ای و به اطلاع مردم برسانید انتظار دارم که فقط نقد نکنیم بلکه به دنبال راهکار و حل آن مشکل باشید.

 

معاون فرمانداری پاوه گفت : همه ما و رسانه های باید بازوی اجرای باشیم برای حل مشکلات شهر، واقعیت امر و سند توسعه این شهرستان بر مبنای گردشگری تنظیم شده است . اگر برای توسعه این سند نخبگان و اهل قلم کنار ما نباشند تنها من مسئول نمیتوانم هیج کاری انجام بدهم .

 

گفتنی است در این نشست صمیمانه شاعران خوش ذوق هورامان در چند نوبت به قرائت اشعار زیبای خود پرداختند . قرائت اشعار انتقادی و اجتماعی و همچنین یک شعر زیبا از آقای حیدری در وصف فعالیت دنگی نوریاو در نوع خود جالب توجه بود.

 

در ادامه در یک برنامه بسیار خوب مدیران رسانه های پاوه پرس ، دنگی نوریاو ، هزار ماسوله ، سلام پاوه و دو هفته نامه کومه کال در نشستی رو درو با حاضران در سالن به بیان تاریخچه فعالیت این رسانه ها ، خوشی ها و سختی ها ، رویکردها و توقعات و مسائل مختلف اشاره کردند. در بخشی دیگر از برنامه نیز محمد هادی زامیاد که جدیدا به عنوان بخشدار باینگان منصوب شده است به عنوان پیشکسوت عرصه خبر نیز به بیان فعالیت خود در این زمینه و مشکلات پیش آمده اشاره کرد.

 

از نکات زیبا و دیدنی این برنامه اهدای یک شاخه گل زیبا از سوی آقای فاروق زواره از فعالان فرهنگی و اجتماعی پاوه به اصحاب رسانه بود . وی که مدتی نیز دچار کسالت است با این اقدام زیبای خود از زحمات چندین ساله جامعه خبر و رسانه پاوه تجلیل کرد.

 

پایان بخش برنامه اهدای لوح و هدیه به خبرنگاران و گرفتن عکس یادگاری بود.

 

هرچند سالن بدلیل اینکه دعوت رسمی از کسی نشده بود مثل همیشه لبریز از حضور علاقمندان نشد اما همان عزیزانی که در این برنامه حضور پیدا کردند در حالی که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید یک نفر از سالن خارج نشد و تا لحظه تجلیل از جامعه رسانه در سالن ماند و انعکاس بخش محبت و قدردانی شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از بانیان این برنامه و تمامی عزیزان حاضر در سالن که با حضور خود پیام آور محبت نسبت به رسانه های و فعالان خبر بودند قدردانی کنیم.

عکس : هیوا احمدی

تهیه و تدوین خبر :فرهاد صالحی ، کیهان محمدی

 

2 پاسخ برای “با احساسی شاعرانه، اصحاب رسانه پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

  • بهروزبابایی در تاریخ مرداد 25, 1398 گفت:

    باسلام.ضمن عرض تبریک وخسته نباشید خدمت تمامی عوامل این برنامه خدمت باسعادت جناب آقای شمس عارضم که سلام پاوه علاوه بر رسانه مانعی برای عقده های نوجوانان وجوانان دیار پاوه من جمله شخص بنده بوده است . کامل .صادق بدور از هرگونه ریا و تظاهری دوفرشته درحال خدمت رسانی به همشهریانشان میباشندجناب صالحی وجناب زربان که بنده بارها در ادارات استانی و خبرنگاران شهر کرمانشاه خدمات این دو عزیز رابه بحث گذاشته واز مظلومیت ومتانت طبع این عزیزان گفته ام.هیچگاه مغرض نبودن ونقدهای مربوط به خود را نیز راچاپ کرده اند برعکس دیگر سایتهای شهرستان وحتی استان که جا دارد اینجانب بعنوان یکی ازاستفاده کنندگان از زحمات این عزیزان از شما بعنوان مقام مسئول ومرتبط دراین امورعاجزانه تقاضامندم تفاوتی برای رسانه سلام پاوه با بقیه عزیزان قایل بوده وحمایتهای بیشتری راازآنها داشته باشیدواجازه ندهید برای هرنقدی دادستان شهرستان چنین جراتی به خود دهد که این عزیزان را موردبازخواست و جوابدهی قراردهدباشدکه فرهادصالحی وصهیب زربانها تنها متعلق به خانواده صالحی وزربان نبوده وقلب یک جامعه برای این دو عزیزوبعشق این سایت درحال تپیدن میباشد.

  • ابراهیم شمس در تاریخ مرداد 24, 1398 گفت:

    برادر بزرگوار جناب آقای صالحی! از اینکه به این زیبایی مراسم را پوشش دادید، نهایت سپاسگزاری و تشکر را دارم. امروز سالن پر نشده بود و من تاکنون به سالن نیمه پر عادت نکرده بودم چون تمام مراسمات ما همیشه سالن مملو از جمعیت بود. دلیلی داشت و آن اینکه تنها کسانی دعوت شدند که با سایتهای شهرمان ارتباط نوشتاری داشتند و ما حتی یک نفر را خارج از شهرستان دعوت نکرده بودیم در حالیکه همیشه بیش از نیمی از مدعوین ما خارج از شهرستان بوده اند.
    با این حال بیشتر اصحاب قلم و اندیشه شهرمان در این مراسم حضور داشتند و از لحاظ کیفی شاید از بهترین مراسمات فرهنگی ما بود. بهر حال مراسم به افتخار شما و همکارانتان بود اما شما لایق بسیار بیشتر و بهتر از اینها هستید ما وسعمان در همین حد بود و منتها با دنیایی عشق و احساس نسبت به شما و زحماتتان.
    از صهیب نازنین و کیهان بزرگوار هم تشکر می کنم.