س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 05:32

شبکه جمع آوری فاضلاب انتهای خیابان صلاح الدین ایوبی به بهره برداری رسید

شبکه جمع آوری فاضلاب انتهای خیابان صلاح الدین ایوبی به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه:‍مدیر امور آبفای شهری از شبکه جمع آوری فاضلاب انتهای خیابان صلاح الدین ایوبی واقع درجنب مسجد حضرت عمر( رض)خبر داد و گفت:این شبکه به طول ۲۵۰ متر و احداث ۸ باب منهول به بهره برداری رسید.   مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: هدف ازاجرای این پروژه؛جمع […]

به گزارش سلام پاوه:‍مدیر امور آبفای شهری از شبکه جمع آوری فاضلاب انتهای خیابان صلاح الدین ایوبی واقع درجنب مسجد حضرت عمر( رض)خبر داد و گفت:این شبکه به طول ۲۵۰ متر و احداث ۸ باب منهول به بهره برداری رسید.

 

مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: هدف ازاجرای این پروژه؛جمع آوری و هدایت فاضلاب های روباز بخشی از محله محیط زیست به طرف تصفیه خانه فاضلاب می باشد.

وی افزود:موضوع حایز اهمیت در اجرای پروژه جهت هدایت فاضلاب برخلاف شیب زمین و معابر به صورت ثقلی می باشدکه با تلاش و همت دستگاه نظارت این امور و پیمانکار شبکه جمع آوری فاضلاب این مهم به سرانجام رسید و معضل چندین ساله محله مرتفع گردید.

 

مدیر امور آبفای پاوه اظهار داشت: خصوصیت ویژه این پروژه این بود که بخشی از لوله گذاری اجراء شده درعمق ۵ متری ازسطح زمین و بخشی در۱ متری بالای سطح زمین و بر روی دیوارسنگی احداث شده و باغلاف بتن اطراف لوله ها با تامین شیب مناسب اجراء گردید.

 

مهندس مرادی در پایان گفت: مبلغ هزینه شده اجرای پروژه بالغ بر یک میلیارد ریال می باشد.لذا از تمام کسانی که در اجرای این پروژه ما را یاری دادند بویژه حاج منصور فرجی که در رفع معارض و جدیت در پی گیری تسهیل این مهم سهیم بودند قدردانی می گردد.