د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:47

مراسم باشکوه قربانی در شهر بانه وره برگزار شد/قربانی۱۳۳ راس احشام/ عکس

مراسم باشکوه قربانی در شهر بانه وره برگزار شد/قربانی۱۳۳ راس احشام/ عکس

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با دهم ذی الحجه ۱۴۴۰ هجری قمری برای پنجمین سال متوالی مراسم با شکوه قربانی در عید قربان در شهر بانه وره برپا گردید.     وفا فتح اللهی سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه وره به خبرنگار سلام پاوه گفت: در روزهای اخیر هیئت برگزاری مراسم […]

به گزارش سلام پاوه:روز گذشته ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با دهم ذی الحجه ۱۴۴۰ هجری قمری برای پنجمین سال متوالی مراسم با شکوه قربانی در عید قربان در شهر بانه وره برپا گردید.

 

 

وفا فتح اللهی سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه وره به خبرنگار سلام پاوه گفت: در روزهای اخیر هیئت برگزاری مراسم قربانی پیش بینی کردند که مراسم سالجاری با اوج موسم گرما و گرانی نرخ گوشت، تکرار نشاط و رونق سال های گذشته را با تردید روبرو سازد اما با توکل به خدای متعال امسال هم با استقبال پرشور عموم مردم از یکسو و همت والای هیات برگزاری مراسم از سوی دیگر باعث شد تا این بار نیز چون گذشته همین مردم کم بضاعت، حماسه ساز شوند.

 

وی افزود:آمارها گویای سخاوت مردمی بود که تنها شور و نشاط دینی می تواند در بحبوحه تورم و گرانی سرسام آور نرخ گوشت قرمز شرایطی را فراهم کنند تا با ذبح جمعا ۱۳۳ راس حیوان قربانی شامل ۱۰ راس گاو، ۳۶ راس گوسفند و ۸۷ راس بز قریب به ۳ تُن گوشت مهیا و در بسته های دو کیلو و هفتصد گرمی میان ۱۱۳۰ خانوار تقسیم گردید.

 

فتح اللهی تاکید کرد:این رویداد مهم واقع نمی شد مگر در سایه ی لطف الهی و مساعدت مجموعه ی عامه ی شهروندان ، عزیزانی که از شهرهای اطراف مشارکت نمودند، کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش باینگان، بهداشت ، دامپزشکی ، ائمه جمعه و جماعات ، شهرداری ، شورای اسلامی، هیات برگزاری مراسم اعم از سرپرستی، قصابان، قطعه بندی، بسته بندی، توزیع، انتظامات، پذیرایی، انجمن سمن سروشت ، گروه رسانه و همه بزرگواران که از تک تک آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

وی در پایان افزود؛ با توجه به برگزاری مراسم قربانی در پنجمین سال متوالی از این فضا استفاده می کنیم و با رویی گشاده از نظرات، تحلیل ها و نقدهای سروران گرامی و فرهیخته استقبال می کنیم.