د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:20

گزارش تصویری از حضور هیئت اقلیم کردستان عراق در شهرستان پاوه

گزارش تصویری از حضور هیئت اقلیم کردستان عراق در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : سرانجام پس از پیگیری های فراوان از سوی مردم ، رسانه های و مسئولان با دستور هیئت دولت مرز شوشمی در بخش نوسود شهرستان پاوه به عنوان مرز رسمی معرفی شد.   پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به همراه دیگر رسانه ها در چند سال گذشته برای محقق شدن این […]

به گزارش سلام پاوه : سرانجام پس از پیگیری های فراوان از سوی مردم ، رسانه های و مسئولان با دستور هیئت دولت مرز شوشمی در بخش نوسود شهرستان پاوه به عنوان مرز رسمی معرفی شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به همراه دیگر رسانه ها در چند سال گذشته برای محقق شدن این خواسته مردمی بارها و بارها مطالبه گری کرد و با رسانه ای کردن چندین و چندین باره این موضوع این مطالبه ، هم اکنون در آخرین مرحله و عملیاتی شدن بازگشایی مرز شوشمی هستیم . سلام پاوه با شعار همه برای بازگشایی مرز شوشمی لحظه به لحظه پیگیر و پوشش دهنده این اخبار بود و حتی در مقاطعی بدلیل پوشش دقیق این اخبار باعث رنجیده خاطر شدن افرادی شد و این رسانه را به شانتاژ تبلیغاتی و … محکوم کردند .

 

بهرحال با تمام این مشقات و مشکلات مجموعه سلام پاوه مفتخر است در روز خبرنگار نوید بخش یک خبر خوب برای مردم پاوه و اورامانات باشد. و آن رسمی شدن مرز شوشمی است . و به نمایندگی از مردم عزیز شهرستان از تمامی کسانی که برای محقق شدن این مطالبه دیرین تلاش کردند قدر دان است.

 

روز گذشته هیئتی از اقلیم کردستان عراق متشکل از کاوه معاون استاندار حلبچه ، بانو نخشه فرماندار حلبچه ، مدیران برق ، راه و مسئول اطلاعات حلبچه به همراه فرماندهی مرزبانی این استان در سفری یک روزه در شهرستان پاوه با استقبال بخشدار و مدیر بازارچه نوسود وارد مرز شوشمی شدند . سپس این هیئت عازم بخش باینگان و منطقه مرزی سازان شدند که برای اولین بار یک هیئت سیاسی و امنیتی از عراق در بخش باینگان حضور پیدا کردند و بر اساس توافق نامه اخیر هیئت ایرانی و عراقی مبنی بر اینکه پس از رسمی شدن مرز شوشمی بنا بر درخواست طرف عراقی یک معبر نیز در مرز سازان بخش باینگان باید بازگشایی شود . این هیئت از وضعیت راه و موقعیت این مرز بازدید کردند و مصوبات و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد  که متعاقبا این خبر رسانه ای می شود.

 

بی شک در رسمی شدن مرز شوشمی نقش حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه ، استاندار کرمانشاه و فرماندار پاوه ، دکتر شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات و مسئولان نظامی و امنیتی در کنار مطالبه گری رسانه ها و مردم انکار ناپذیر است و جا دارد از همه این عزیزان در این زمینه تقدیر شود و امید می رود در اسرع وقت شاهد عملیاتی شدن تردد از مرز شوشمی باشیم.

استقبال از هیئت عراقی در مرز شوشمی 

 

 

بازدید و حضور هیئت عراقی در مرز سازان بخش باینگان

 

نشست هیئت عراقی با فرماندار پاوه و با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری 

 

 

یک پاسخ برای “گزارش تصویری از حضور هیئت اقلیم کردستان عراق در شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ مرداد 18, 1398 گفت:

    خداکنداین اخباروخبرراست باشدسرگرامی نباشد