د 31 اردیبهشت 1403 ساعت 20:30

15 کامیون کمکهای مردم اورامانات به کردستان عراق ارسال شد

15 کامیون کمکهای مردم اورامانات به کردستان عراق ارسال شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا – 15 کامیون حامل کمکهای مردم شهرستانهای پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود برای مردم عراق روز جمعه از طریق مرز شوشمی پاوه به اقلیم کردستان ارسال شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، این کمکهای نقدی و غیر نقدی برای مردم دربند و آواره شمال کردستان عراق […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا – 15 کامیون حامل کمکهای مردم شهرستانهای پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود برای مردم عراق روز جمعه از طریق مرز شوشمی پاوه به اقلیم کردستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این کمکهای نقدی و غیر نقدی برای مردم دربند و آواره شمال کردستان عراق که به وسیله گروه تروریستی داعش مجبور به ترک خانه و کاشان خود شده اند، ارسال شد. کمک های مردم اورامانات

گران ادهم فرماندار حلبچه و جمعی از مسوولان محلی اقلیم کردستان عراق با حضور در مرز شوشمی از این کاروان و حاضرین در مرز استقبال کرده و از کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی و مردم اورامانات قدردانی کردند.

پورحسن معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: این کمک ها در راستای انجام وظایف ذاتی و انسانی جمعیت هلال احمر شامل پوشاک و مواد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال تحویل مقامات کردستان عراق شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما هرگونه تلاش برای تغییر سرنوشت ملتها را از طریق اقدامات تروریستی محکوم کرده و حملات وحشیانه داعش را در عراق و سوریه بشدت محکوم می کنیم.

نعمت اله منوچهری با اعلام حمایت مردم مسلمان ایران و بخصوص استان کرمانشاه از مردم مسلمان عراق گفت: این کمک ها در یک حرکت خودجوش از سوی مردم اورامانات برای مردم بی پناه شمال عراق جمع آوری شده است.