ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 20:15

آرش زره تن لهونی به عنوان فرماندار جوانرود معرفی شد

آرش زره تن لهونی به عنوان فرماندار جوانرود معرفی شد

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه، آرش زره تن لهونی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان جوانرود معرفی کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی عصر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری جوانرود، که با حضور آیت اله آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استان در فرمانداری جوانرود برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه، آرش زره تن لهونی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان جوانرود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی عصر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری جوانرود، که با حضور آیت اله آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استان در آرش لهونی فرمانداری جوانرود برگزار شد، از خدمات مصطفی عظیمی فرماندار سابق این شهرستان نیز قدردانی کرد.

آرش زره تن لهونی، اهل روستای خانقای پاوه و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و دانشجوی دکتری اقتصاد بین الملل است.

لهونی، عضویت در شورای شهر سنندج، عضو شورای عالی هلال احمر کشور، مدیرکل نظارت و تنظیم بودجه جمعیت هلال احمر و مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مشاور اقتصادی استاندار کردستان در زمان استانداری شهبازی، سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان را در کارنامه خود دارد.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه انتصاب آقای لهونی را به سمت فرماندری جوانرود تبریک عرض می نماید و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را دارد.

7 پاسخ برای “آرش زره تن لهونی به عنوان فرماندار جوانرود معرفی شد

  • منصور قادری در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    این انتصاب را به جناب آقای لهونی که ایشان را از دور میشناسم تبریک عرض نموده وامیدورام در این سمت جدید موفق و پیروزباشندهمچانکه در استان کردستان کارنامه موفقی را از خود به یادگار گذاشته اند مایه خیر وبرکت برای شهرستان زیبای جوانرود باشند سیمایی شیرین وخدمتگزار دارند به مردم اورامانات هم به خاطر داشتن چنین فرزندی تبریک میگویم امیدوارم اورامانات چنین فرزندانی را زیاد داشته باشد
    ذکر خیر ایشان در میان دوستان واقعیش همیشه ورد زبان است…

  • سید صادق زارعی در تاریخ شهریور 6, 1393 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت و دست اندر کاران سایت سلام پاوه

    ازطریق سایت شما انتصاب بجا و شایسته جناب آقای آرش لهونی را بعنوان فرماندار شهرستان جوانرود صمیمانه خدمت ایشان و خانواده محترمشان و همچنین مردم شریف و بزرگوار اورامانات تبریک عرض میکنم.امیدوارم که قدم ایشان به این شهرستان که از مدیران با تجربه و با افتخار وفرزند اورامانات هستند؛ مایه برکت و پیشرفت در زمینه های اقتصادی ؛ سیاسی ؛ اجتماعی و حفظ هویت این مردم گردد و از کسانی که مسبب انتخاب و انتصاب ایشان شده اند نیز کمال تشکر را دارم , و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون و ترقی هرچه بیشتر را دارم .

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 2, 1393 گفت:

    انتصاب آقای لهونی را به سمت فرماندری جوانرود تبریک عرض نموده ، و آرزوی موفقیت و روز افزون را داریم

  • آرش لهونی در تاریخ شهریور 1, 1393 گفت:

    مدیریت وهمکاران محترم سایت سلام پاوه
    با عرض سلام و احترام
    از اطلاع رسانی ومحبت شما عزیزان وتمامی بزرگوارانی که در سایت ‌وزین شما نسبت به اینجانب اظهار لطف فرموده اند٬از صمیم قلب سپاسگزارم.
    از شخص محترمی که بنام اینجانب در سایت شما پیام سپاسگزاری گذاشته ممنونم.
    ضمنا اینجانب در ارسال پیام هایم ایمیل خود را درج می نمایم.

  • عطاالله قادری در تاریخ شهریور 1, 1393 گفت:

    این انتصاب رو به ایشان و مردم جوانرود تبریک میگم امیدوارم با مساعدت و حمایت ایشان بتوانیم گاهی در جهت اعتلای محیط زیست شهرستان و منطقه برداریم. همچنانکه از ایشان انتظار می رود به امید خدا این اتفاق روی خواهد داد و اورامانات همچنان بعنوان پیشتاز در زمینه حفظ محیط زیست شناخته خواهد شد.

  • ارش لهونی در تاریخ شهریور 1, 1393 گفت:

    سپاسگذارم التماس دعا

  • همشهری در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    باسلام
    انتصاب بجا وشایسته آقای لهونی را به فرماندار شهرستان جوانرود تبریک وامیدوارم که این انتصاب مایه خیر وبرکت برای شهرستان جوانرود باشد با این انتصاب معلوم شدکه دولت تدبیر وامید توجه خاصی به اصلاحات وهمچنین کرد دارد واین انتصاب رابه فال نیک میگیریم وانشااله شاهد انتصابات دیگری دراورامانات از قوم کردباشیم