د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 20:10

حماسه «شکست حصر پاوه» یادآور مقاومت مردم ایران است

حماسه «شکست حصر پاوه» یادآور مقاومت مردم ایران است

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: پاسداشت حماسه شکست حصر پاوه (۲۶ مردادماه) پاسداشت ارزش‌ها، رشادت، فداکاری و مقاومت مردم پاوه و پاسدارانی است که با تقدیم جان از انقلاب اسلامی و شهر پاوه دفاع کردند‌. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده‌پور ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی سالروز حماسه شکست حصر پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: پاسداشت حماسه شکست حصر پاوه (۲۶ مردادماه) پاسداشت ارزش‌ها، رشادت، فداکاری و مقاومت مردم پاوه و پاسدارانی است که با تقدیم جان از انقلاب اسلامی و شهر پاوه دفاع کردند‌.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده‌پور ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی سالروز حماسه شکست حصر پاوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه شکست حصر پاوه (۲۶ مردادماه)  با تشریح حماسه ۲۶ مردادماه سال ۱۳۵۸ پاوه به تعهد، همراهی و وفاداری مردم این شهرستان اشاره کرد.

فرماندار پاوه گفت: این مردم با همراهی انقلاب از سال۵۷ تا‌کنون حافظ دستاوردهای نظام اسلامی خود بوده و هستند و این مهم را در عمل نشان داده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداشت این حماسه، گفت؛ پاسداشت این حماسه، پاسداشت ارزش‌ها، رشادت، فداکاری و مقاومت مردم پاوه و پاسدارانی است که با تقدیم جان از انقلاب اسلامی و شهر پاوه دفاع کردند‌.

 وی خواستار آسیب شناسی مراسم گرامیداشت ۲۶ مردادماه سال گذشته و سنوات گذشته به هدف رفع نواقص و تقویت برنامه‌ها برای برگزاری مراسمی در خورشان این حماسه ماندگار و جاودان و مردم پاوه شد.

گفتنی است، در ادامه هریک از اعضا پیرامون برگزاری مراسم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان<s و ارائه کردند و مقرر شد طی ۲ جلسه دیگر برنامه‌های اجرایی مراسم تدوین و اعلام شود.ک

5 پاسخ برای “حماسه «شکست حصر پاوه» یادآور مقاومت مردم ایران است

  • یحیی بهرامی در تاریخ مرداد 11, 1398 گفت:

    بخواهیم تا بیابیم
    انتظار این است تمام کارکنان بازنشسته و شاغل به هرطریق ممکن این تبعیض را حداکثر قبل از مراسم ۲۶ مرداد پاوه به گوش مسئولین برسانند تا این موضوع(برخوداری شهرستان پاوه از امتیازمناطق جنگی به مدت ۸ سال«البته ۹ سال صحیح است چون پاوه یک زودتر درگیر جنگ شد»که حالا ۲ سال می باشدوبهره مندی تمام کارکنان شهرستان ازمزایای منطقه جنگی و همچنین اعطای مجوز تعجیل در رتبه و طبقه برای تمام کارکنان یکی از محورهای چهلمین مراسم ۲۶ مرداد پاوه باشه لطفا بخواهیم تا بیابیم شهرستان های هم جوار سالهاست این مزایارا دریافت می نمایند.

  • ناشناس در تاریخ مرداد 9, 1398 گفت:

    بنظرم هیچکدام از مسئولان فوق درک درستی از آنچه در آن تابستان گرم که همزمان با ماه رمضان بود را ندارند. قطعا برخی از مردم باینگان که در آن زمان یکی از محورهای هجوم به پاوه بود احساس واقعی ضد انقلاب را خوب درک کرده اند. شاید بهداری باینگان که محل درمان مجروحان گروهکها بود خاطرات نهفته زیادی دارد. ضد انقلاب حتی به چند خانم بیمار شرکانی هم رحم نکرد و آنها را با خود به باینگان انتقال دادند.

  • سعدی فتاحی در تاریخ مرداد 9, 1398 گفت:

    پیام آقای بهرامی کاملا درسته عده ای از بهترین ها ازاین شهر شهید شدند ورفتند تا عدهای دیگر که دستی برآتش نداشتدند وحتی یک روز در جبهه نبودند وهمان فرصت طلبان هستندبیش سی سال است خود وخانواده شان ازهمه امتیازات نظام استفاده کردند وسنگ انقلابی بودن را به سینه میزنند.

  • یحیی بهرامی در تاریخ مرداد 9, 1398 گفت:

    حماسه پاوه هیچ معنی ندارد این چه مانوری است که هرسال با کلی هزینه برگزار می کنند ولی مردمان قهرمان این شهرستان (شهر پاوه و بخش نوسود) از ابتدائی ترین مزایای جنگی برخوردارنمی گردند سالهاست تومارها امضاء و تقدیم عالی جنابان می شود که عزیزان کاخ نشین؛ این مردم زمانی که شما در آن بالا بالا تا صبح در زیر پتو خروپف می کردید ،اینان زیر توپ و خمپاره و موشکها نه خود که مردان جبهه و جنگ بودند و برای گلوله های دشمن سینه سپر می کردند بلکه زن و بچه هایشان استراحت و آرامش نداشتند هنوز از یک حکم کاغذی منطقه جنگی که تمام شهرها و بخش های سرتاسر کشور از آن بهره مندند محرومند؛ عزیزان و مسئولین بزرگوار امید به اقدامی سازندو کارآمد بدوراز شعار

  • بهروزبابایی در تاریخ مرداد 8, 1398 گفت:

    باسلام. جناب بهرامی عزیز بعنوان برادر کوچکترتان بهتان سفارش میکنم حماسه پاوه رااز زبان گروههای معاند وحتی اخبارهای رژیم بعثی عراق بشنوییدکه چه قیامتی در پاوه رخ داده وچه خطری مردمان این خطه علی الخصوص پاوه ایهای عزیز را تهدید میکردمسئله به حدی برای نظام دارای اهمیت بودکه عالیترین شخصیت آن یعنی امام خمینی شخصا دستور اعزام کمک به پاوه را صادر نمودند.سوای تقسیم بندیهای سیاسی . قومی .و مذ هبی مطالعه فرمایید قبل از این اتفاقات وزمان سردمداری سالارجاف واون حمله ونقشه خونین به پاوه چه شیرمردانی در این دیار زیستندوشرافتا اجازه ندادن ناموس شهربه دست نااهل بیفته .شهید معروف وشهیدبزرگواردیگری که در روز ورود سالار جاف به پاوه شهید شدن تا بزرگانی چون شهید ناصر سیفی.شهیدمقصودی.شهیدعبدا…زاده وهزاران شهیدوجوان پرپرشده این خطه همگی آدمهای مومن واصلح ودارای زندگی وزن وبچه بودند اما رفتند تا من وشما امروز با سربلندی از شهرمان بگوییم و همین رفتن این عزیزان آنقدر بزرگ هست که هرساله یادواره هایی بخاطر این عزیزان در سراسر ایران عزیز برگزار شود.