ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 20:25

نمایشگاه آثار عکاس پاوه ای در پاریس برپا شد/ گزارش تصویری

نمایشگاه آثار عکاس پاوه ای در پاریس برپا شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه آثار عکاس سرشناس شهرستان پاوه در کشور فرانسه برپا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نمایشگاه عکس طالب حیدری عضو انجمن عکاسان جوانرود در شهر پاریس پایتخت فرانسه با استقبال شهروندان این شهر برپا شد. این عکاس شهرستان پاوه در تماس با سلام پاوه گفت : بعد از تلاشهای […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه آثار عکاس سرشناس شهرستان پاوه در کشور فرانسه برپا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نمایشگاه عکس طالب حیدری عضو انجمن عکاسان جوانرود در شهر پاریس پایتخت فرانسه با استقبال شهروندان این شهر برپا شد.

این عکاس شهرستان پاوه در تماس با سلام پاوه گفت : بعد از تلاشهای زیادی خوشبختانه نمایشگاه عکسهایم از هورامان سرزمین کهن کوردستان در شهر پاریس شهر هنر و عشق گشایش یافت.

 

طالب حیدری افزود :در این نمایشگاه عکس ۴۴ لحظه ثبت شده از لندسکیپ و زندگی مردمان منطقه هورامان در کردستان ایران به نمایش گذاشته شده است.

 

وی گفت :این نمایشگاه عکس که از تاریخ ۵ مرداد ماه در پاریس برپا شده است تا نهم ماه جاری برای بازدید علاقه مندان باز خواهد بود.

 

حیدری افزود : همین نمایشگاه در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ مرداد در شهر زوریخ سویس برپا خواهد شد.

 

پاریس و زوریخ دو شهر مهم هنری دنیاست که همیشه بسیاری از هنرمندان برتر جهان نمایشگاه های خود را در این شهرها برپا می کنند و بی شک حضور هنرمند طالب حیدری در این شهرها افتخاری بزرگ برای جامعه عکاسی شهرستان پاوه و حتی اورامانات است . اما نکته مهم این است که کل هزینه این سفر برعهده خود این عکاس خوش ذوق بوده است و هیچ حمایتی از هیچ نهاد و شخصی از وی نشده است که می طلبد برای چنین هنرمندانی از جمله طالب حیدری ، یعقوب شجاعی ، پژمان شجاعی و … حمایت های ویژه ای صورت بگیرد که ما شاهد درخشش این هنرمندان حتی در سطح جهانی باشیم.

 

گفتنی است طالب حیدری اصالتا اهل شهر باینگان از توابع شهرستان پاوه می باشد.

نمایشگاه عکس پاریس

یک پاسخ برای “نمایشگاه آثار عکاس پاوه ای در پاریس برپا شد/ گزارش تصویری

  • محمود رستمی تبار در تاریخ مرداد 7, 1398 گفت:

    سفیر طبیعت فرح فزون هورامان و طبع معصوم مردم دیارم موفق باشی