د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 05:11

تشریح کوتاه چند پیگیری شورای شهر پاوه

تشریح کوتاه چند پیگیری شورای شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای اسلامی شهر پاوه گزارشی از پیگیری این شورا را در سفر هفته گذشته به تهران تشریح کرد. جهانبخش لطف الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : طی سفر هفته گذشته به تهران پیگیری ها و رایزنی شورای اسلامی شهر پاوه در خصوص وعده های داده […]

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای اسلامی شهر پاوه گزارشی از پیگیری این شورا را در سفر هفته گذشته به تهران تشریح کرد.

جهانبخش لطف الهی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : طی سفر هفته گذشته به تهران پیگیری ها و رایزنی شورای اسلامی شهر پاوه در خصوص وعده های داده شده در سال گذشته به این شورا و شهرداری پاوه صورت گرفت.

وی گفت : دو تن از اعضای شورای شهر پاوه ( لطف الهی و مرادی )مورخ ۳۱ تیرماه ۹۸ طی دو روز سفر کاری به تهران موضوعاتی از جمله پیگیری و اختصاص بودجه ای به شهرداری پاوه با عنوان شهرداری های مسیر اربعین صورت گرفته است که  خوشبختانه در این زمینه قول مساعد واریز در مرداد ماه داده شده است.

لطف الهی افزود: پیگیری  وعده و دستور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص واگذاری یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری پاوه ، که نام شهرداری پاوه در لیست واگذاری قرار دارد که به ترتیب پس از خرید توسط سازمان به شهرداری پاوه واگذار می گردد همچنین درخواست قیر مازاد برای شهرداری در سال ۹۸ و پیگیری قیر مازاد وعده داده شده به شورا و شهرداری در سال ۹۷ از دیگر پیگیری های انجام گرفته شده بود.

رئیس و سخنگوی شورای شهر پاوه ادامه داد و گفت : سازمان شهرداری های و دهیاری های کل کشور کماکان بر ارائه وام سه میلیاردی ( سقف وام ) به شهرداری پاوه با تنفس یک ساله و سود ۶ درصد با ارائه طرح توجیهی مناسب طبق شیوه نامه ان سازمان تاکید مجدد نمود که در صورت داشتن طرح لازم در شهرداری پاوه این موضوع اتفاق می افتد.

 

لطف الهی گفت :دو موضوع دیگری که پیگیری شد از جمله تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی شهرداری و تعیین تکلیف نهایی زمین های قولنامه ای شهرداری در دیدار با مسئولان مربوطه مطرح گشت که در جواب به این دو مطالبه عنوان گشت که این موضوعات از مسائل کلان سازمان شهرداری های کل کشور میباشد که در خصوص نیروهای شرکتی با مجلس شورای اسلامی رایزنی شده است که در حدود ۲۰۰ هزار نیروی شرکتی شهرداری های سراسر کشور نسبت به تبدیل وضعیت آنها در صورت امکان در سال ۹۸ اقدام گردد و در خصوص زمینهای قولنامه ای نیز سازمان شهرداری ها در صدد اخذ استفساریه از مراجع ذیصلاح می باشد.

 

وی اظهار داشت : صبح امروز شنبه ۵ مرداد ماه ۹۸ نیز مشروح سفر در جلسه شورا به سمع و نظر اعضای محترم شورا و شهردار محترم به جهت پیگیری های آتی رسید.

همچنین این شورا در صدد بود که مطالبات و وعده های داده شده به شورا و شهرداری پاوه از سوی وزارت نیرو و شرکت منابع اب ایران و سد سازان منطقه را نزد معاون محترم وزیر نیرو پیگیری نماید که به دلیل عدم حضور ایشان در تهران و سفر کاری موفق به این امر نگردید ، که نیاز به پیگیری مجدد در این خصوص می باشد .

2 پاسخ برای “تشریح کوتاه چند پیگیری شورای شهر پاوه

  • کارگر قراردادی در تاریخ مرداد 6, 1398 گفت:

    با سلام آقای لطف الهی پس موضوع ماشین و تجهیزات نو برای آتش نشانی و کمپرسی ۱۰تن چی شد مگه آقای جمالی نژاد قول نداده بودن که اختصاص بدن به شهرداری پاوه.

  • Sahar در تاریخ مرداد 5, 1398 گفت:

    پس بقیه عضو شورا چیکارن که پیگیرمطالبات مردمی و شهری نمیشن جناب جراحزاده ؟؟؟؟