د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:55

نماینده موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه تجلیل شد/ عکس

نماینده موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده سازمان بهزیستی کشور که از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه با حضور بیش از ۲۰۰ خیر برگزیده سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد از نماینده موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه تجلیل شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش […]

به گزارش سلام پاوه : در همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده سازمان بهزیستی کشور که از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه با حضور بیش از ۲۰۰ خیر برگزیده سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد از نماینده موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش ۳ روزه که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، حبیب الله بوربور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، مهندس سنجری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، و جمعی از مدیران استانی برگزار گردید . از اقبال لطفی پور نماینده موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه تجلیل شد.

موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در چند سال اخیر با روند حرکتی مثبت توانسته است اقدامات تاثیر گذاری را در سطح شهرستان پاوه انجام دهد که یکی از آنها را می توان در معرفی پاوه به عنوان دومین شهر بدون گدای خیابانی ایران نام برد که نقش این موسسه خیریه در این امر مهم انکار ناپذیر است.

 

گفتنی است این دومین بار است که خیرین از طرف موسسات به عنوان نماینده بهزیستی پاوه در جشنواره خیرین کشوری شرکت می کنند که امسال نیز فرهنگی خوش نام موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه آقای اقبال لطفی پور به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در این همایش در مشهد شرکت و مورد تجلیل قرار گرفت.