د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:12

کمک ۴۶۸ میلیون تومانی بهزیستی پاوه به بازسازی مسکن مددجویان

کمک ۴۶۸ میلیون تومانی بهزیستی پاوه به بازسازی مسکن مددجویان

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی پاوه از کمک ۴۶۸ میلیون تومانی به بازسازی و احداث واحدهای مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در پاوه خبر داد.   علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای سیاست سازمان بهزیستی و تامین مسکن مددجویان زیر پوشش، برای […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی پاوه از کمک ۴۶۸ میلیون تومانی به بازسازی و احداث واحدهای مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در پاوه خبر داد.

 

علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای سیاست سازمان بهزیستی و تامین مسکن مددجویان زیر پوشش، برای بازسازی واحدهای تخریب شده در جریان زلزله اخیر و همچنین احداث واحدهای مسکن خانوارهای دارای چند عضو معلول و زنان سرپرست خانوار اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

 

رئیس اداره بهزیستی پاوه افزود: برای بازسازی و احداث ۳۴ واحد مسکونی مددجویان به‌صورت بلاعوض مبلغ ۴۶۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

وی گفت: برای بازسازی واحدهای تخریب شده که ۲۶ واحد بود نفری ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

 

محمدی ادامه داد: برای چهار واحد شهری دارای ۲ عضو معلول ۴۰ میلیون کمک بلاعوض پرداخت شده است و ۲ واحد روستای دارای ۲ عضو معلول نیز هر واحد روستای مبلغ ۱۸ میلیون تومان و ۲ واحد مسکن زن سرپرست خانوار نیز هر واحد ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

محمدی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ خانوار مددجوی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان فاقد مسکن هستند، گفت: قریب اکثر آن‌ها در واحدهای مسکونی آشنایان و اقوام ساکن هستند.

 

وی در پایان، گفت: برای مسکن مهر مددجویان زیر پوشش نیز تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان جذب شده است و ان‌شاءالله در مرحله دیگر قول دادند که ۱۵۰ تومان دیگر هم کمک شود.

یک پاسخ برای “کمک ۴۶۸ میلیون تومانی بهزیستی پاوه به بازسازی مسکن مددجویان

  • شهروند در تاریخ تیر 24, 1398 گفت:

    سلام خدمت مدیریت محترم بهزیستی شهرستان پاوه ..
    خدمت شما به خانواده های تحت پوشش قابل تقدیر و تشکر است وبر کسی پوشیده نیست.. اما میخواهم مورد را یادآوری کنم شاید شما اطلاع نداشته باشید ..انشاءالله بتوانید نیاز این مدد جو را برآورده نمایید..
    خانم شیرین صادقیانی تحت پوشش آن اداره محترم ..تنها ..بدون سرپرست ..بدون فرزند وهمسر ..ناتوان و درمانده …براثر زلزله سال ۹۶ خانه اش آسیب جدی دیده به طوری هر آن ممکن است بر سرش ویران شود ..متاسفانه تاکنون از طرف هیج نهاد و یا اداره ای یک ریال به او کمک نشده و هیچ خدمتی باز سازی یا مرمت هم نشده…لطفاً به خاطر رضای پروردگار …صمن بازدید از منزل ایشان به مشکل این بنده خدا رسیدگی نمایید …ممنون از لطف شما..آدرس خانه ایشان :
    پاوه ..ببالاتر از میدان فلسطین …روبروی جوشکاری استاد صابر….