د 31 اردیبهشت 1403 ساعت 07:44

۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان پاوه خبر داد. سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین گشتزنی در محور منهی به روستای هجیج به […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین گشتزنی در محور منهی به روستای هجیج به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و در حالی که قصد توقیف ان را داشتند، راننده خودرو با سرعت بسیار بالایی اقدام به فرار کرد.

وی افزود: ماموران انتظامی پاوه نیز پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق به مهار و توقیف خودروی فراری شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از وانت نیسان، ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش ان به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی حامل سیگار قاچاق به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.