د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:25

طرح تله کابین پاوه بررسی شد/ابراز امیدواری معاون استاندار برای راه اندازی این طرح در پاوه

طرح تله کابین پاوه بررسی شد/ابراز امیدواری معاون استاندار برای راه اندازی این طرح در پاوه

به گزارش سلام پاوه : طرح تله کابین پاوه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بررسی سه طرح از جمله طرح تله کابین پاوه با مدیریت آقای شاپور بایزیدی برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا: معاون […]

به گزارش سلام پاوه : طرح تله کابین پاوه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بررسی سه طرح از جمله طرح تله کابین پاوه با مدیریت آقای شاپور بایزیدی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سعی می شود همه جوانب یک طرح برای سرمایه گذاری بررسی شود تا با شکست مواجه نشود به بررسی سه طرح سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال و کمک به سرمایه گذار در استان خبر داد.

 

 هدایت حاتمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد سرمایه گذاری استان که به ریاست استاندار در سرسرای امید استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جلسات ستاد سرمایه گذاری معمولاً به صورت منظم هر هفته برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: هدف این است تا سرمایه گذاران در این جلسات و در حضور همه مدیران مسائل خود را مطرح کنند و به بیان برنامه‌های سرمایهگذاری و موانع آن بپردازند.

 

حاتمی با بیان اینکه این جلسه با بررسی چند طرح سرمایه گذاری همراه بود به سرمایه گذاری در حوزه ایجاد گلخانه‌های مدرن در حیدرآباد صحنه اشاره کرد.

 

وی از ایجاد تله کابین در پاوه به عنوان طرح دیگر یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با مشارکت طرف خارجی این طرح راه اندازی شود.

 

حاتمی از سرمایه گذاری در معادن قیرطبیعی گیلانغرب به عنوان طرح سوم یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم این واحد مستقر شود و ارتباط خوبی بین معادن و فرآوری ایجاد کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اضافه کرد، هر ایده‌ای که در ستاد استان عنوان و مورد بررسی قرار می‌گیرد حتماً منجر به سرمایه گذاری نمی‌شود در این بین طرف سرمایه گذار، طرف دولتی و نیاز بازار و زنجیره تولید را با هم در این جلسات مرور می‌کنیم تا یاری رسان سرمایه گذار باشیم.

 

به گفته حاتمی، دغدغه من و استاندار این است تا همه ابعاد مربوط به سرمایه گذاری از قبیل نقدینگی، تأمین مالی، سودآوری، ضرورت در بازار و غیره بررسی شود تا طرح با مشکل و یا شکست مواجه نشود.

 

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

 

مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال را ۱۴.۷ درصد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش یافته است.

گفتنی است شاپور بایزیدی مدیر اجرایی طرح تله کابین پاوه می باشد.

 

 

 

یک پاسخ برای “طرح تله کابین پاوه بررسی شد/ابراز امیدواری معاون استاندار برای راه اندازی این طرح در پاوه

  • ناشناس در تاریخ تیر 23, 1398 گفت:

    به امید موفقیت اقای بایزیدی