س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 02:20

دومین جشنواره پویا نمایی و برنامه های عروسکی و تلویزیونی ایران در پاوه برگزار شد/عکس

دومین جشنواره پویا نمایی و برنامه های عروسکی و تلویزیونی ایران در پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه ؛ دومین جشنواره پویانمایی استان کرمانشاه با حضور هنرمندان و استقبال گسترده مردم ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در محل پارک کویمکال پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ این جشنواره با همکاری معاونت امور استانهای صدا و سیما و استانداری کرمانشاه برگزار شد و فرمانداری شهرستان پاوه بعنوان مرکز […]

به گزارش سلام پاوه ؛ دومین جشنواره پویانمایی استان کرمانشاه با حضور هنرمندان و استقبال گسترده مردم ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ در محل پارک کویمکال پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ این جشنواره با همکاری معاونت امور استانهای صدا و سیما و استانداری کرمانشاه برگزار شد و فرمانداری شهرستان پاوه بعنوان مرکز برنامه ریزی و اجرای برنامه با همکاری بسیاری از ادارات و افراد دارای شخصیت حقیقی و حقوقی برگزار شد.

 

در این جشنواره که به صورت مستقیم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما بصورت زنده پخش می‌شد، مجریان و هنرمندان با هنرنمایی خود لحظات شاد و مفرحی برای کودکان و نوجوانان شهرستان پاوه بوجود آوردند.

 

معاون فرماندار پاوه به سلام پاوه گفت ؛ هدف اصلی از اجرای چنین برنامه هایی ایجاد فضایی شاد و مفرح و تزریق روحیه شادی به کودکان و خانواده های شهرستان است.

 

هوشیار عبدالله زاده ضمن قدر دانی از مشارکت مردم و مسئولین در این برنامه گفت ؛ این برنامه در کنار ایجاد بستری شاد برای کودکان و خانواده ها درمعرفی هرچه بیشتر فرهنگ و جاذبه های گردشگری و ظرفیتهای شهرستان پاوه نیز موثر و نقش داشت.

 

وی در پایان از زحمات ادارات و نیروهای خدوم آنها شهرداری محترم،اداره برق،فرماندهی انتظامی شهرستان جناب حق جویان و معاون ایشان،پلیس راهور،میراث فرهنگی،تعاونی نیک اندیشان باینگان و زنان گیوه باف باینگان و صنعت گران اقامتگاه بوم‌گردی آقای پیرایش در روستای درمور و واحد پذیرای و اقامتی کنار رود خانقاه،هلال احمر،بخشداران گرامی شهرستان خاصتا” بخشدار محترم مرکزی جناب آقای نصری و دهیاران محترم بخش مرکزی بخصوص دهیاران محترم روستاهای خانقاه ، نسمه ، چورژی و گلال، ناحیه مقاوت بسیج ناحیه پاوه ، حوزه شهید سیفی، آموزش و پرورش،مستاجران شهرداری محترم،آقای شاهپور بایزیدی در پارک شهید کاظمی و آقای آزاد حسینی پیمانکار واحد خدمات شهرداری،کانون پروش فکری کودکان و نوجوان،اتاق اصناف شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداست و درمان شهرستان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، اداره محترم ورزش،آقای فرهاد خورشیدی زاد در تامین‌ موتور برق،سایتهای محلی سلام‌ پاوه و پاوه پرس و ده نگی نوریاو و هزار ماسوله با انعکاس خبری و اطلاع رسانی آنها شاهد حضور پر رنگ‌مردم و ثبت و خلق لحضات شاد و زیبای برای کودکانمان شدند و از ابتدا تا انتهای برنامه ما را یاری نمودند جا دارد به صورت ویژه تشکر نمایم.

 

در پایان از مردم فهیم و با فرهنگ پاوه که با متانت خود و همراهی بسیار خوب یاری رسان ما در اجرای هر چه بهتر برنامها شدن امید است مردم عزیزمان‌کاستیها را بر ما بخشایند.

 

3 پاسخ برای “دومین جشنواره پویا نمایی و برنامه های عروسکی و تلویزیونی ایران در پاوه برگزار شد/عکس

  • نریمان خ در تاریخ تیر 23, 1398 گفت:

    مدیر سایت با سپاس اگر سانسور نشود بازهم سپاس تعریف و…..از یکی از مسول … مردم آگاهند این همان اداره بی نام ونشان است که مدارک مستند درسایتها شهرمان وجود دارد .چون ادا رت دیگر دراین مراسم سنگ تمام گذاشت ولی زحمات ان کم رنگ ولی ان اداره امتیازات دارد؟؟ ولی ادارت دیگر ندارند ؟ اگر درج‌نشود جای سوال دارد ؟بازهم‌ سپاس اقای صالحی چون بی انگیز می اورد بس وجای سوال.باردیگر حق را مطرح با انتقاد خود سایت قبلا لطفا از این یاد اوری خودرا شود

  • شهرونده در تاریخ تیر 21, 1398 گفت:

    دست وشه دست اندکاران برنامه برای نسل جوان بچه های عزیز بیکاری وجود ندارد.جوانان ماهم از بیکاری تماشاچی بودند.

  • موسیقی در تاریخ تیر 20, 1398 گفت:

    سلام خدمت آقای عبداله زاده عزیز . حال که از همه عوامل تقدیر و تشکر کردید جا داشت که از گروه موسیقی خانه موسیقی نوانس نیز نام میبردید.جسارت بنده را ببخشید فقط قصد یاد آوری داشتم.