ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 00:29

طی مراسمی از دهیاران و شهرداران شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

طی مراسمی از دهیاران و شهرداران شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه ؛به مناسبت چهاردهم تیر روز دهیاری و شهرداری در مراسمی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران مرکزی، باینگان و نوسود از شهرداران و دهیاران شهرستان پاوه تجلیل. شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ فرماندار پاوه در جمع دهیاران پاوه گفت؛ امروز مهمترین رسالت دهیاران ایجاد اشتغال برای توسعه در […]

به گزارش سلام پاوه ؛به مناسبت چهاردهم تیر روز دهیاری و شهرداری در مراسمی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران مرکزی، باینگان و نوسود از شهرداران و دهیاران شهرستان پاوه تجلیل. شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ فرماندار پاوه در جمع دهیاران پاوه گفت؛ امروز مهمترین رسالت دهیاران ایجاد اشتغال برای توسعه در روستاها است .

 

وی گفت؛ امروز با وجود آیتم های توسعه روستاهای ما رشد کرده اند اما توسعه در روستاها اتفاق نیفتاده است .

 

ایده پور افزود؛ دهیاران برای توسعه در روستاها باید اشتغال ایجاد کنند .

 

فرماندار پاوه شهرداران را به دعوت از سرمایه گزاران و فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی برای سرمایه گزاری و ایجاد اشتغال و توسعه شهرها توصیه کرد.

 

در این مراسم از دهیاران و شهرداران با اهدای لوح قدردانی شد .

2 پاسخ برای “طی مراسمی از دهیاران و شهرداران شهرستان پاوه تجلیل شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ تیر 17, 1398 گفت:

    این شهرداران کجا هستند آقای فرماندار همیشه تقدیر آیا در طول این نیم قرن خدمت شما در پاوه خدمتشان همیشه بیش از وظیفه کار انجام داده اند در عمل کار بر آید کار شهردار به بوجه بسته است حالا هم که بوجه نیست دیگر تقدیر از چه

  • نوریاب در تاریخ تیر 16, 1398 گفت:

    باسلام تقدیر از انسانهای فعال و کوشا ومردمی در هرصنفی باشند بی شک امری مبارک است.اما چراباید در چنین مراسماتی از همه چه دهیاران فعال وچه دهیاران غیر فعال تقدیر بشه؟چراباید ازدهیاری تقدیر بشه که در طول هفته اصلا دردهیاری جهت انجام کار ارباب رجوع ومردم روستا حاضر نمیشه؟ومردم باید جهت انجام کارخود به منزل شخصی او مراجعه کنند.تازه آنهم باید بعد از ساعت دوازده ظهر باشه که باعث مزاحمت خواب ایشان نشوند.