د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:23

مشارکت خوب مردم پاوه در طرح کنترل فشار خون بالا/ پایش فشارخون ۳۰ هزار نفر در پاوه

مشارکت خوب مردم پاوه در طرح کنترل فشار خون بالا/ پایش فشارخون ۳۰ هزار نفر در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس مرکز بهداشت پاوه از پیشرفت طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در این شهرستان و استقبال شهروندان از آن خبر داد. حشمت کریمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه میزان مشارکت مردم در طرح ملی بسیج کنترل«فشار خون بالا» تا پایان هفته سوم در شهرستان پاوه را بسیار مناسب […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس مرکز بهداشت پاوه از پیشرفت طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در این شهرستان و استقبال شهروندان از آن خبر داد.

حشمت کریمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه میزان مشارکت مردم در طرح ملی بسیج کنترل«فشار خون بالا» تا پایان هفته سوم در شهرستان پاوه را بسیار مناسب ارزیابی کرد.

رئیس مرکز بهداشت پاوه گفت: در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر در قالب ۳۸ ایستگاه ثابت و هفت ایستگاه سیار به اندازه‌گیری میزان فشار خون می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه از جمعیت هدف ۳۳ هزار نفری شهرستان پاوه تاکنون بیش از۳۰ هزار نفر افراد بالای ۳۰ سال در طرح شرکت و فشار خون آن‌‌ها اندازه‌گیری شده است، افزود: از افرادی که تاکنون در این طرح مهم شرکت نکرده‌اند درخواست می‌شود در نخستین فرصت باقی‌مانده با مراجعه به پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهر و روستا از سلامتی خود اطمینان حاصل کنند.

 

کریمی تصریح کرد: بیماران که فشار خون آن‌ها بالا است با هماهنگی‌های که با پزشکان مراکز تابعه انجام شده برای درمان و کنترل ماهانه فشار خون به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع و تحت نظر پزشک درمان و مراقبت خواهند شد.

 

وی همچنین ضمن تشکر مجدد از همشهریانی که در این طرح شرکت کرده‌اند از آن‌ها خواست سایر عزیزانی را که تاکنون در این طرح شرکت نکرده‌اند تشویق به مشارکت در طرح کنند.

 

کریمی در پایان ضمن تشکر فراوان از زحمات کارکنان مرکز بهداشت شهرستان پاوه در اجرای این این طرح از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها قدردانی کرد همچنین از رئیس و امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر که در اجرای این طرح در سطح شهر پاوه و روستای دوریسان با مرکز بهداشت پاوه همکاری کرده‌اند، تشکر کرد.