د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:42

از دانش آموزان حافظ جزء سی ام قرآن در نوسود تجلیل شد/ عکس

از دانش آموزان حافظ جزء سی ام قرآن در نوسود تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود از دانش آموزان حافظ جزء سی ام قرآن در سالن اجتماعات این شهر تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همایش با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود، حاج ماموستا ملا حسین عینی امام جمعه شهر نوسود ، حاج ماوستا […]

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود از دانش آموزان حافظ جزء سی ام قرآن در سالن اجتماعات این شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همایش با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود، حاج ماموستا ملا حسین عینی امام جمعه شهر نوسود ، حاج ماوستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه ،نماینده بخشدار ، مسئولین ادارات ، اولیاء دانش آموزان ،مدیران و دانش آموزان در صبح امروز ۶ تیرماه ۹۸در محل سالن کانون دانش از دانش آموزان حافظ جزء سی قرآن کریم تجلیل شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در این همایش ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضارین در جلسه، امامان جمعه شهر های نوسود و نودشه نماینده بخشدار و فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان ، هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از دانش آموزان حافظ جز ء سی ام قرآن دانست و گفت : امیدوارم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق تری بتوانیم شاهد استقبال بیشتر دانش آموزان عزیز از قرآن کریم باشیم .

نجیب ویسی مأنوس کردن دانش آموزان با قرآن و آموزهای قرآنی و همچنین ارتقاء اخلاق و معنویت را از رسالت اصلی نظام و عرصه تعلیم و تربیت دانست.

وی افزود: انتظار می رود همه مسئولان ،معلمان زحمت کش و خانواده های عزیز زمینه توسعه نماز و بهره گیری از قرآن را فراهم کنند تا دانش آموزان و نوجوان و جوانان ما آموزش های لازم را دیده و درزندگی خود بکار گیرند.

نجیب ویسی هدف دیگر از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عمومی قرآن ،انس دانش آموزان با قرآن ، گسترش سبک زندگی اسلامی و ایجاد آمادگی دانش آموزان عزیز برای مواجه با هجمه های فرهنگی و روی آوردن نسل جوان به آموزهای قرآنی دانست .

در ادامه امام جمعه نوسود نیز برپایی چنین همایشی را بسیار مفید دانست و از آموزش و پرورش بخاطر توجه و گسترش فرهنگ قرآنی تشکر و قدردانی نمود.

حاج ماموستا ملا حسین عینی خاطر نشان کرد : والدین و مربیان باید نقش تربیتی خود را در به وجود آوردن شخصیت انسانی و اخلاقی در نوجوانان و جوانان ایفا نمایند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم توجه والدین و مسئولین را به تربیت اسلامی فرزندان شان معطوف داشت و از آنان خواست در این جهان پیچیده و پر از زرق و برق مادی با مشکلات فرهنگی و اجتماعی فراوان به سرمایه های گران قدر خود که همانا نسل جوان و نوجوان جامعه هستند توجه ویژه داشته باشند .

درپایان همایش از دانش آموزان حافظ جزء سی ام قرآن با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.