د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:09

کشف لاشه سه راس گراز وحشی از شکارچیان غیرمجاز در پاوه

کشف لاشه سه راس گراز وحشی از شکارچیان غیرمجاز در پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط لاشه سه راس گراز وحشی توسط مامورین نیروی انتظامی پاوه خبر داد.     محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: لاشه قطعه قطعه شده مربوط به ۳ راس گراز شکار شده که به صورت غیر مجاز توسط […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط لاشه سه راس گراز وحشی توسط مامورین نیروی انتظامی پاوه خبر داد.

 

 

محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: لاشه قطعه قطعه شده مربوط به ۳ راس گراز شکار شده که به صورت غیر مجاز توسط شکارچیان غیرمجاز در منطقه زیستگاه های طببعی حیات وحش شهرستان پاوه مورد شکار قرار گرفته بودند که توسط مامورین نیروی انتظامی افراد متخلف دستگیر و لاشه های این گرازهای وحشی کشف و ضبط شد.

 

 

وی افزود؛ حسب دستور مقام قضایی توسط مامورین محیط زیست پاوه این لاشه های کشف شده معدوم شد.

 

 

اخگرزاده گفت: پرونده این اشخاص که بصورت غیرقانونی اقدام به شکار کرده بودند نیز در مراجع محترم قضایی جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام می باشد.

 

 

گفتنی است شهروندان و کانالهای تلگرامی از دفن و معدوم سازی لاشه این گرازهای وحشی در یکی از مناطق نزدیک به محلات مسکونی گلایمند و خواستار اقدام فوری و بهداشتی در این زمینه شدند.

یک پاسخ برای “کشف لاشه سه راس گراز وحشی از شکارچیان غیرمجاز در پاوه

  • ی- ر در تاریخ تیر 3, 1398 گفت:

    از دستگاه قضا خواهشمندیم در بازجویی های خود از شکارچیان ،قصابی هایی که در شهرستان نسبت به خرید وتوزیع گوشت خوک اقدام می نمایند . شناسائی ، ومغازه آنان را پلمپ نمایند .